بستن

آمادگی گراش برای اولین میزبانی کشوری پینگ‌پنگ

هفت برکه (گریشنا): شهرستان گراش برای اولین بار در دو روز میزبان برگزاری مسابقات دسته برتر تنیس روی میز نونهالان کشور است.

به گزارش خبرنگار هفت برکه، صبح امروز هفدهم آبانماه ساعت ۱۰:۳۰ جلسه‌ هماهنگی و برنامه‌ریزی مسابقات دسته برتر تنیس روی میز نونهالان کشور با حضور اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش، حسن‌نژاد رییس اداره ورزش و جوانان گراش، مرتضی موغلی، رییس هیات پینگ پنگ گراش، روسای ادارات شهرستان، خبرنگاران، انجمن ایکوموس و هیات امنا اداره ورزش و جوانان در فرمانداری برگزار شد. گراش قرار است از ۲۷ تا ۲۸ آبانماه میزبان مسابقات دسته برتر تنیس روی‌میز نونهالان کشور باشد. این مسابقات با حضور شانزده بازیکن برتر کشوری که در بین آنان دو بازیکن محمدحسن سبزواری و امیررضا جمالی نماینده‌های گراشی استان فارس هستند برگزار می‌شود.

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش با بیان اینکه برگزاری مسابقات در رده کشوری کار بسیار دشوار است گفت: «برای اولین است که مسابقات ملی در سطح کشوری در شهرستان گراش برگزار می‌شود، هرچند افتخار بزرگی است اما کار بسیار سختی است و همه امکانات شهرستان برای برگزاری این مسابقات باید آماده باشد. در همین جا اعلام می‌کنم که ادارات و نهادها موظف هستند که تمامی تجهیزاتی که در اختیار دارند اعم از خوابگاه، خودرو و نیرو اگر لازم شد در طول مدت برگزاری مسابقات در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهند. کسانی که به عنوان قهرمانان کشوری به گراش می‌آیند می‌توانند سفیران خوبی برای معرفی فرهنگی شهرستان گراش باشند و می‌تواند شهرستان ما را به کشور و جهان معرفی کنند.»

فرودی افزود: «ما باید از این فرصت استفاده کنیم و فرهنگ، آداب و رسوم، بافت تاریخی، میراث فرهنگی و پتانسیل ورزشی شهرستان را معرفی کنیم تا به هدف اصلی که شناسایی شهرستان به دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها است برسیم.»

مرتضی موغلی، رییس هیات پینگ پنگ شهرستان گراش در این جلسه با اشاره به اینکه ذهنیت بدی نسبت به گراش در بین دیگران ایجاد شده است و گراش را شهری دور افتاده و بدون امکانات می‌دانند  گفت: «ما برای این میزبانی مشکل اسکان نداریم و با خوابگاه‌های ادارات و سطح شهر هماهنگی‌‌های لازم انجام شده است. و از مردم و مسئولین می‌خواهم که ما را در برگزاری این مسابقات یاری کنند.»

در پایان جلسه با هماهنگی اداره برق شهرستان قرار شد در طول برگزاری مسابقات در حوالی اداره ورزش و جوانان قطعی برق نداشته باشیم و مهمان‌سراهای ادارات، خوابگاه‌ دانشکده علوم پزشکی، برای اسکان مهمانان در اختیار اداره ورزش باشد. همچنین فرمانداری، شهرداری، هلال احمر، اداره آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، خبرگزاری‌ها، هیات امنا اداره ورزش و جوانان، موسسه امام علی (ع) و اورژانس بیمارستان برای همکاری در برگزاری این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

البرز، تهران، قم، همدان، بوشهر، آذربایجان غربی، کردستان، مرکزی، خراسان جنوبی، قزوین، فارس و توابع تهران سیزده استانی هستند که نمایندگانی در این مسابقات دارند.

tenis

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

6 نظر

  1. سلام
    آقایان محمدحسن سبزواری و امیررضاجمالی نماینده های گراشی استان فارس در این دوره از مسابقات خواهند بود.ضمنا این مسابقات ۲۷و۲۸ آبان برگزار خواهد شد.لطفا اصلاح فرمایید.تشکر

  2. یه جوری نوشته مسابقات کشوری فکر کردیم ۴۵۰۰ نفر به گراش میان. بعد خوندم ۱۶ نفر. بابا تو یه خونه جاشون بدین. این همه شلوغش نکید دیگه

  3. در پاسخ به شخص (گراشی) باید بگم این مسابقات هر ساله در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران برگزار میشده و ۱۶ نفر برتر ایران در رده نونهالان هستند (دو نماینده از گراش(….همچنین چند نفر منتخب دسته برتر عضو تیم ملی نونهالان هستند و میزبانی همچین مسابقاتی در گراش ک با جضور بازیکنان تیم ملی و مربی تیم ملی نونهالان هستش سابقه نداشته و باید خسته نباشید گفت به هیت تنیس روی میز شهرستان گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top