بستن

مستند گفتگوی آزاد با چهره‌های گراشی

هفت‌برکه (گریشنا): در حاشیه نمایشگاه مطبوعات، ابوالحسن محمودی، خبرنگار هفت‌برکه، گفتگوهای تصویری با فعالان حوزه‌های مختلف ضبط کرده است که به زودی در گریشنا منتشر می‌شود.

امسال دومین سالی است که موسسه هفت‌برکه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران حضور دارد. ابوالحسن محمودی، خبرنگار هفت‌برکه، همزمان با دومین حضور نشریات گراش در این نمایشگاه، گفتگوهای تصویری با فعالان گراشی حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و رسانه ترتیب داده است که به زودی منتشر خواهد شد.

دکتر احمد اقتداری، صادق رحمانی، محمد خواجه‌پور، حسینعلی حسین‌شیری، مسلم بمانپور، مهدی وفایی‌فرد، محمدحسن جعفری و مسعود غفوری ۸ مهمان این مجموعه گفتگوها هستند که درباره شهرستان گراش و آینده آن صحبت می‌کنند.

%db%b2

محمودی درباره این مستند می‌گوید: یکی از سیاست‌های موسسه تمرکز بر فعالیت‌های چندرسانه‌ای است و این مجموعه در این راستا تولید شده است.

این گفتگوها پس از تدوین نهایی در هفته‌های آینده در در سایت هفت‌برکه(گریشنا) و کانال گراش در تلگرام به آدرس @gerashmag منتشر خواهد شد.

در ادامه عکس‌های محمدامین نوبهار را از پشت‌صحنه‌ی این گفتگوها می‌بینید.

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

2 نظر

  1. باسلام . در زمینه الگو سازی برای جوانان کمی ضعیف عمل می کنید . در شهر همسایه جوانی مدال طلایی جهانی اختراعات از اروپا گرفته . لطفا اطلاع رسانی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top