بستن

فراخوان سومین شب شعر پیامبر اعظم(ص)

هفت برکه (گریشنا): سومین شب شعر پیامبر اعظم(ص) با حضور شاعران آیینی کشور در سالن اجلاس آموزش و پرورش گراش برگزار می‌شود.

payambar-azam

به گزارش خبرنگار هفت برکه این شب شعر  چهارم آذر ماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت در شب شعر تا یکم آذر ماه مهلت دارند آثار خود را به صورت فایل word همراه با ذکر مشخصات به پست الکترونیک gerash@gmail.com ارسال کنند.

شاعران می‌‌توانند حداکثر سه اثر خود در در قالب شعر و با موضوع رحلت رسول اکرم(ص)، واقعه جانگداز کربلا، شهادت حضرت امام رضا(ع)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) به دبیرخانه بفرستند.

صادق رحمانی شاعر نام‌آشنای گراشی مهمان ویژه این شب شعر است. همراه با رحمانی چهار شاعر نامدار اشعار آیینی نیز برای این شب شعر به گراش سفر می‌کنند. قرار است علیرضا قزوه، احمد ده‌بزرگی، سعید بیابانکی و هادی منوری برای سومین شب شعر پیامبر اعظم (ص) به گراش سفر کنند.

شرکت در این شب شعر محدودیت سنی ندارد. موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، مدیریت آموزش و پرورش گراش، شهرداری، جمعیت هلال‌احمر گراش، کانون فرهنگی- مذهبی روایت آفتاب، و موسسه‌ی فرهنگی و هنری هفت برکه با انجمن شاعران و نویسندگان گراش برای برگزاری این شب شعر همکاری دارند.

۰۷۱۵۲۴۴۹۹۷۰ و ۰۹۳۹۸۰۳۵۴۴۳ برای ارتباط با دبیرخانه درنظر گرفته شده است.

whatsapp-image-2016-11-13-at-11-55-00

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top