- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

مهندس هرمزی رییس شورای شهرستان گراش شد

هفت‌برکه (گریشنا):‌ مهندس عبدالرضا هرمزی در سال پایانی چهارمین دوره شوراهای اسلامی، به ریاست شورای اسلامی شهرستان گراش انتخاب شد.

به گزارش قاسم ایزدیان در آخرین جلسه انتخاب سالیانه شورای اسلامی شهرستان گراش، با اکثرین آراء ماخوذه، مهندس عبدالرضاهرمزی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان گراش انتخاب شد.

مهندس هرمزی پیش از این عنوان نایب رئیسی شورای اسلامی شهرستان را بر عهده داشت. او همچنین نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهرگراش نیز است. در این انتخابات، نعمت‌اله خرم، رئیس پیشین شورای اسلامی شهرستان به عنوان نایب رییس و نماینده شورای شهرستان در شورای استان انتخاب شد.

حبیب مهرابی رییس شورای شهر گراش دیگر عضو شورای شهر در شورای شهرستان است. شورای شهرستان گراش از پنج عضو شوراهای شهر و روستا شهرستان تشکیل می‌شود.

هرمزی در گفتگو با خبرنگار هفت‌برکه در مورد برنامه‌های خود در سال پایانی شورای شهرستان گفت: به دنبال اولویت‌بندی نیازهای شهرستان هستیم تا از این طریق بتوانیم بودجه‌های دولتی موجود و همچنین کمک‌های خیرین را جهت‌دهی کنیم. سعی می‌کنیم در هر کدام از جلسات آینده شورای شهرستان میزبان یکی از مدیران شهرستان باشیم.

13931218 Hormozi [1]