بستن

آغاز رقابت نونهالان تنیس روی میز کشور در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): صبح جمعه ۲۸ آبان‌ماه با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز در گراش، برترین پینگ‌پنگ‌بازان نونهال کشور مشخص می‌شود.

امروز صبح ۲۷ آبان‌ماه مسابقات مرحله گروهی لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان کشور در گراش برگزار شد. ۱۶ بازیکن از ۱۱ استان برای این مسابقات به گراش آمده‌اند.

مسابقات مرحله حذفی پنجشنبه عصر برگزار می‌شود و صبح جمعه رده‌بندی مسابقات مشخص خواهد شد. ۶ بازیکن انتهای جدول به دسته اول سقوط می‌کنند و ۱۰ بازیکن در دسته برتر باقی خواهند ماند.

امیررضا جمالی و محمدحسین سبزواری دو بازیکن گراشی حاضر در رقابت‌ها در مرحله گروهی هر کدام یک برد و دو باخت داشتند. مرتضی موغلی رییس هیات تنیس روی میز گراش به نسبت از نتایج این بازیکنان راضی است: «مهم مرحله حذفی است، که بازیکنان بتوانند خود را در لیگ برتر حفظ کنند.»

فردا با حضور مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز، جوایز نفرات برتر اهدا می‌شود. در حال حاضر امید شمس، سرمربی تیم نونهالان، رقابت‌های ملی‌پوشان آینده را از نزدیک می‌بیند و رهیده، مسئول داوران فدراسیون، نیز عهده‌دار مسئولیت برگزاری مسابقات است.

رییس هیات تنیس روی میز گراش توقع استقبال بهتر و بیشتری از مردم دارد: «برای اولین بار در ورزش شهرستان این اتفاق افتاده است و توقع داریم افراد بیشتری را در سالن ببینیم. البته گنجایش سالن زیاد نیست. امروز هم استقبال بد نبود و از شهرهای دیگر مثل لار و لامرد هم آمده بودند.»

مرتضی موغلی معتقد است که مهمانان از میزبانی راضی هستند: «نهادهای مختلف شهر مانند آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر، فرمانداری، دانشکده علوم پزشکی، هلال‌احمر، محیط زیست و اداره ورزش و جوانان در برگزاری مناسبت رقابت‌ها با هیات همکاری داشته‌اند.»

pingpong-nonahlan-1 pingpong-nonahlan-2

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top