بستن

پسر بوشهری قهرمان تنیس روی میز نونهالان کشور شد

هفتبرکه (گریشنا): پارسا خلیلی، پسرک موفرفری اهل بوشهر، به عنوان قهرمانی مسابقات دسته برتر نونهالان کشور دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در این رقابت‌ها ۱۶ بازیکن حضور داشتند که روزهای پنجشنبه و جمعه بیست و هفتم و بیست و هشتم آبان‌ماه در خانه تنیس روی میز گراش به مصاف هم رفتند. پارسا خلیلی از بوشهر در دیدار نهایی با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل پرهام اشرفی از تهران به برتری دست یافت و به قهرمانی رسید و اشرفی دوم شد.

در دیدار رده‌بندی نیز نوید شمس از استان البرز با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل ارشیا عنایت‌زاده از استان خوزستان به پیروزی رسید و در مکان سوم قرار گرفت و عنایت‌زاده چهارم شد.

محمدحسن سبزواری و امیررضا جمالی، دو بازیکن گراشی به عنوان نمایندگان استان فارس، به ترتیب مقام‌های یازدهم و سیزدهم این رقابت‌ها را کسب کردند و دوره بعد در دسته اول رقابت خواهند کرد.

در مراسم اختتامیه مسابقات، علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز؛ فرودی، فرماندار شهرستان گراش؛ حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان گراش؛ فضلی، بخشدار مرکزی؛ یوسفی، نماینده شورای شهر؛ و مرتضی موغلی، رییس هیئت تنیس روی میز این شهرستان حضور داشتند. علیقارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور، که برای دور نهایی مسابقات به گراش سفر کرده بود، در دیداری با اصغر فرودی شهرستان گراش درباره وضعیت تنیس روی میز شهرستان گفتگو کرد.

محمود رهیده، داور بین‌المللی کشورمان، سرداوری این رقابت‌ها را بر عهده داشت و محمدرضا اسماعیل‌زاده، مرتضی ارجمندی، امیر اسدالله‌زاده، ابوالفضل دیباجی، مصطفی نجفی و عظیم صادقی قضاوت این مسابقات را انجام دادند. داوران حاضر در مسابقات وضعیت سالن حاجیه رضوی، خوابگاه، امکانات برگزاری مسابقات مثل توپ و میز را خوب اعلام کردند.

 

ping-poong3

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top