بستن

دیباچی برنده رقابت استعدادهای آینده‌ی تنیس

هفت برکه (گریشنا): تنیسورهای نونهال و مبتدی در مسابقه‌ای مهارت‌های خود را محک زدند. در این روز بزرگسالان نیز با هم رقابت کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس گراش در این مسابقه که در تاریخ دوازدهم آذر ماه در زمین شهید یوسفی در مجموعه سالن لاله برگزار شد، بیست تنیسور رقابت کردند که از این تعداد هشت نفر زیر ۱۴ سال و دوازده نفر بزرگسال بودند.

جعفر یوسفی، رییس  هیات تنیس گفت: هیات تنیس از سال ۸۸ فعالیت خود را شروع کرده و کلاس تنیس زیر ۱۴ سال آدینه از اول آبان ماه شروع به کار کرده است و در حال حاضر پانزده نفر که بیشتر آن‌ها از شهر‌های هم‌جوار هستند در این کلاس‌های آموزشی ثبت‌نام کرده‌اند. در صحبتی که با مسئول استعداد‌یابی استان داشتیم قرار بر این شد که از این به بعد برای پیدا کردن استعداد‌ها به مدارس نیز ورود پیدا کنیم. بر اساس برنامه‌ریزی که انجام دادیم این مسابقات دو هفته یک بار برگزار خواهد شد. حسن دیباچی نیز مسئولیت برگزاری مسابقه را برعهده دارد.

در بخش مسابقات نونهالان و تنیسورهای مبتدی علی دیباچی به مقام اول رسید، جواد دیباچی دوم شد و امیر سپهر برسکوی سوم ایستاد. در بخش مسابقات بزرگسالان محمد عاطفی،قاسم سیاح و علی منصور به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

tnis5

 

1 نظر

  1. ای کاش خانمها هم تو گراش میتونستن اینقد فعال توی اینجور رشته ها باشن،نه اینکه فقط توی محیط سربسته باشگاهها برن و ورزش کنن،من خودم تازه وارد این رشته ورزشی شدم،خیلی هیجان بالایی داره،اگه یه کم خانمها فعالتر باشن ما هم شاید بتونیم چند وقت دیگه اینجور مسابقاتی داشته باشیم تو گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top