بستن

گراش‌سنتری‌ها اتحادیه پوشاک را به دست گرفتند

هفت‌برکه (گریشنا): بعد از یک سال و نیم تاخیر، کاندیدا‌ها برای انتخابات اتحادیه‌ی پوشاک به حد‌ نصاب رسید و اعضای هیات مدیره این اتحادیه‌ انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی صنعت، معدن و تجارت، چهل و یک نفر در انتخابات اتحادیه‌ی پوشاک که روز یک‌شنبه، هفتم آذرماه برگزار شد، شرکت کردند. فرشید شکوه با سی و نه رای رییس شد. علی‌اصغر تراب‌پوران، نائب رییس اول؛ روح‌الله آرمین، نائب رییس دوم؛ کمال کمالی، خزانه‌دار؛ و رامین آ‌تش‌افروز به عنوان دبیر در جمع اعضای هیات مدیره حضور دارند.

لیلا درویشی و ناصر صادقی نیز به ترتیب به عنوان علی‌البدل اول و علی‌البدل دوم انتخاب شدند. مرتضی بصیری با ۳۲ رای بازرس اتحادیه‌ی پوشاک شد و غلامحسن هنرمند به عنوان بازرس علی‌البدل در جمع این افراد حضور دارد.

محل کار هر پنج عضو هیات مدیره و بازرس این صنف در پاساژ گراش سنتر است.

poshak1

 

 

 

2 نظر

  1. با سلام؛
    این قبیل تشکلات اگر به (واقع و در عمل و هدفمند) باشند مطمئنا آثاری مثبت و هرچند ناچیز به همراه دارند، اما بیشتر این روند ها و برنامه ها ی به ظاهر اصولی و کارامد صرفا بازاری شده برای إدارات و أصناف و .. که از طرق مختلف درج فعالیت ها و نسخه ای از لیست های اینچنینی در خبرها و نقل های آتی، به معرض دید مردم و …گذاشته ، وعموم مردم روند رو به رشدشان را با این قبیل تحولات و خلاقیتها بیش از پیش مشاهده کنند.
    .

  2. خداکنه افرادی که انتخاب میشن اطلاع کافی از ضریب مالیاتی وغیره داشته باشند وگرنه هم خود وهم همکاران خودرا به دردسر میاندازن چون درزمینه اهن مااین دردسر هارو میکشیم چون ضربب مالیاتی گراش ۳برابر لار ودیگر شهرهای اطراف زدند والان ارزش افزوده اهن فروشی ها ۳برابر شهرهای اطراف میاد واداره دارایی ریس صنف وریس اصناف رامقصر میدونند که برای تعیین ضریب این اشخاص حضور داشته اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top