بستن

خانم معلم دلسوز با پای شکسته سر کلاس می‌رود

هفت‌برکه (گریشنا): معلم پایه اول دبستان شاهد با پای شکسته سر کلاس حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان گراش، نیره خدا‌خواه، آموزگار پایه اول دبستان شاهد گراش، وقتی داشت از روی پله‌های مدرسه پایین می‌آمد، پایش پیچ خورد و دچار شکستگی پا و پارگی رباط زانو شد. با بروز این اتفاق، بیست و یک روز مرخصی استعلاجی برای او در نظر گرفته شد. اما او از این حق گذشت و با پای گج گرفته سر کلاس درس حاضر شد. او اهل لارستان است و بیست و سه سال سابقه‌ی کار دارد.

در گفت‌وگویی که با خانم خداخواه داشتیم، او می‌گوید: «با این وضعیت به خاطر دل خودم در کلاس حاضر می‌شوم و هیچ منتی بر کسی نیست. علاقه‌ام به بچه‌ها، کمبود معلم و نبودن جایگزین باعث شد از مرخصی‌ام بگذرم. حیفم آمدم بیست و چند روز دانش‌آموزان بدون معلم باشند.»

این ازخودگذشتگی باعث شد تا ذبیح‌الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش، به همراه معاون آموزشی و کارشناسان آموزش و پرورش و اعضای انجمن اولیا و مربیان دبستان شاهد، ضمن حضور در مدرسه از احساس مسئولیت و فداکاری خانم خدا‌خواه قدردانی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش در صحبت‌های خود می‌گوید: «عشق، ایثار، ازخودگذشتگی و تعهد خانم خداخواه، ستودنی است. هرچند که نمی‌توان در کلام و عمل ارزش این اقدام را نشان داد و از آن قدردانی کرد.» رضایی در ادامه گفت: «خانم خدا‌خواه وجدان کاری، عشق و تعهد را به منصه ظهور گذاشته است، هرچند صحت و سلامتی همکاران در اولویت است.»

مدیر آموزش و پرورش در پایان، ضمن اهدای هدایایی به این معلم دلسوز، از خداوند منان برای او آرزوی سلامتی، شادابی و طول عمر کرد.

kodakha3

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

12 نظر

  1. معلمى شغل نیست’عشق است’هنراست’ذوق است’ایثاراست’فداکارى است.درودبزمعلم ایثارگر.

  2. آفرین بر این معلم وظیفه شناس. و آفرین بر ریاست اداره آموزش و پرورش قدرشناس . در زمان ریاست قبلی کار کردن و نکردن معنی نداشت. و این جابجایی که واقعا به درستی صورت گرفته از هدیه های دولت خدمتگزار به شهرمان است. از انتخاب بجا و شایسته جنای آقای رضایی که الحق رضایت و شادمانی فرهنگیان شهر را در پی داشته است تشکر می کنیم

  3. خدا شفاش بده ای داد بیداد خانم خداخواه در سال ۱۳۷۵معلم کلاس اول من بوده و در مدرسه امیرالمومنین ارد تدریس میکردند خانم خداخواه اگه کامنت من رودیدی سلام مرا پذیرا باش یادت بخیر کودکی

  4. من بعنوان ولی دانش اموزی که ایشان معلمش بود ازایشان قدردانی میکنم وایشان بایستی بعنوان معلم نمونه معرفی شوند چون همیشه استادی بوده واست که همه دانش اموزانش را با بهترین روش تدریس به علم ودانش ترغیب کرده ومیکند

  5. درتایید کامنت اقای شهروندبله مدیر قبلی کم کار بودند مصداقش اینه که خیری میخواد مدرسه ای در یکی از روستاهای نزدیک گراش بسازد برای بازدید با اقای رضای رفتند اوننجا ومردم روستا گفتند تاحالا یکار هم اقای درویشی تشریف نیاوردند اینجا

  6. درود بر معلم وظیفه شناس انشاءالله معلم های دیگر یاد بگیرند از این معلم دلسوز
    مرحبا آقا رضایی ریاست محترم آموزش و پرورش
    […] یک خسته نباشید هم به آقا مهروری ایشان هم مدیری قوی بودند کسی نمیتوانست رو حرفش حرف بزنه انشاءالله آقا رضایی بتوانند مثل آقا مهروری اداره رو بچرخند.

  7. جناب اقای رضایی ریاست محبوب آموزش و پرورش. برای ما کنکور یها هم برنامه داشته باشید. تا کی منتظر اقای فرجی و حیدری باشیم بیاد تو اداره و برای ما همایش و … بزارن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top