بستن

چه کسی بهتر حافظ می‌خواند؟

هفت‌برکه (گریشنا): سه‌شنبه‌شب هفته‌ی آینده شب یلداست. انجمن شاعران و نویسندگان گراش برای سهیم شدن در لحظه‌های سرخ و شیرین شما، یک مسابقه برگزار می‌کند: حافظ‌خوانی برای شب یلدا.

قوانین مسابقه حافظ‌خوانی ساده است: شما یک غزل از دیوان حافظ انتخاب می‌کنید؛ برای خواندن صحیح و تاثیرگذار این غزل تمرین می‌کنید؛ صدایتان را با کیفیت خوب با موبایل ضبط می‌کنید؛ و فایل را از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰ موسسه هفت‌برکه ارسال می‌کنید.

این فرصت خوبی است که صدای پدر و مادرها، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها یا هر کس دیگری که با حافظ انس گرفته است را نیز هنگام خواندن غزل‌ها ماندگار کنید؛ یا به کودکانتان رسم حافظ‌خوانی در شب یلدا را یاد بدهید.

شعرخوانی‌های برگزیده به انتخاب دبیران انجمن، در «پادکست ویژه‌ی شب یلدا» در قالب رادیو هفت‌برکه منتشر خواهد شد، تا هنرتان در زنده کردن غزل‌های حافظ به گوش دیگران نیز برسد. البته خوانندگان برگزیده جوایزی فرهنگی نیز از طرف انجمن ادبی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش و موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش اهدا می‌شود.

تا شنبه ۲۷ آذرماه مهلت دارید تا فایل‌ها را ارسال کنید. راه دیگر ارسال فایل، ایمیل کردن آن به آدرس gerash@gmail.com یا تحویل آن به موسسه هفت‌برکه است.

hafez-khani

2 نظر

  1. چه خوبه که این جور چیزها تو گراش هم جا بیفته.
    چون در حال حاضر انجام رسم و رسوم شب یلدا این جا خیلی کم رنگه.
    ولی خوشبختانه مشتاق چیدن سفره هفت سین و وبقیه چیزها هستیم.
    در ضمن شب یلدا و تو این سرما هندونه نخورید که بدجور ادم مریض میشه،به جاش اجیل بخورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top