- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

شب‌های پاییزی سالن سینما با آوای «آوین»

هفت‌برکه (گریشنا): گروه موسیقی آوین دیشب در اولین شب از کنسرت خود به روی صحنه رفتند.

به گزارش شیدا شرقی، خبرنگار هفت‌برکه، دیشب، بیست و سوم آذرماه، اولین شب از اجرای گروه موسیقی آوین بود. امیر فانی، خواننده این گروه، با کمی تاخیر با آهنگی از خودش به روی صحنه رفت و با تشویق حاضرین اجرای برنامه را آغاز کرد.

در ادامه برنامه به ترتیب آهنگ‌های گل آفتاب گردون، اگه به تو نمی‌رسم، هوایی شدی، عروسک، هیشکی شبیه تو نیست، چرا خدا، بهت عادت کردم، ارمغان تاریکی، بابای بارون و کار آخر دوستت دارم از گروه سون باند را اجرا کردند. از تشویق‌های حاضرین در سالن می‌شد حدس زد که این قطعه آخر نظرها را بیشتر جلب کرده است.

ترانه، آهنگ و تنظیم کار پنجم به نام عروسک و کار هفتم به نام چرا خدا از امیر فانی، خواننده این گروه است. ممکن است در شب‌های بعد، یک آهنگ گراشی نیز به مجموعه‌ کارهای کنسرت اضافه شود.

خواننده‌های این گروه امیر فانی، ابراهیم اسدی و محمود علی‌پور هستند. نوازنده گیتار ریتم محمد ابول نژاد، نوازنده گیتار ریتم و ملودی امیر فانی، نوازنده گیتارریتم و ملودی و الکتریک محمدرضا درستکار، نوازنده بیس مجتبی سراجی، نوازنده کاخن مهدی فیروزی، نوازنده پرکاشن محمدرضا زارعی و محمودعلیپور، نوازنده شیکر و دایره زنگی محمدرضا زارعی، نوازنده کیبورد میلاد سلیمانی، نوازنده درامز مرتضی فانی و نوازنده ویولن استاد مجید رایگان است.

کنسرت گروه آوین تا جمعه بیست و ششم آذرماه ادامه دارد. این گروه هر شب ساعت ۱۹ در سالن سینما فرهنگ روی صحنه می‌روند.

avin2