بستن

همفکری شورا و رییس دانشکده علوم پزشکی گراش

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر احمد عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر، با اعضای این شورا دیدار کرد. اعضای شورای نیز آمادگی خود را برای حمایت همه‌جانبه در جهت پیشرفت این دانشکده اعلام کردند. در این جلسه مقرر شد برای حل مشکلات، با صاحب نظران و کارشناسان مجرب، نشست مشترک برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، در این جلسه دکتر عبدالهی ضمن گزارش اجمالی از پیگیری‌‌های مکرر جهت حوزه درمان و تجهیزات و پیشرفت‌های قابل ملاحظه در این حوزه، به بیان مشکلات و مسائل موجود در مسیر پیشرفت و دغدغه‌های ریشه‌ای در حوزه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان پرداخت. گزارش راه‌اندازی بخش‌های درمانی جدید، حضور پزشکان فوق تخصص، وضعیت موجود درمانی، راه‌اندازی مرکز ناباروری، راهکارهای عملی برای تکمیل پروژه‌های در دست اقدام با ورود مجمع خیرین سلامت، تلاش در تکمیل کادر مدیریتی و نیروی انسانی پیش‌بینی شده، بخش‌هایی از گزارش‌های دکتر عبدالهی به اعضای شورای شهر گراش بود.

عبدالرضا هرمزی، نایب رییس و سخنگوی شورای شهر گراش، با اشاره به سفر دکتر ایمانیه، رییس دانشکده‌ی علوم پزشکی فارس در آینده‌ای نزدیک به گراش گفت: «قبل از سفر دکتر ایمانیه می‌بایست جلسه‌ای با اعضای شورا و متولیان امر درمان برگزار شود تا مشکلات و نواقص در زمینه بهداشتی، آموزشی و درمانی بررسی شود. درخواست دیگر ما از دکتر عبدالهی این است که جلسه‌ی دیگری را نیز در حضور دکتر ایمانیه با شورا ترتیب دهد تا این مشکل مطرح شود که با فقدان شیخ احمد انصاری نیاز است در بحث بودجه دولتی اعتبارات بیشتری به مجموعه‌ی دانشکده‌ علوم پزشکی و بیمارستان امیر‌المومنین(ع) تخصیص یابد.»

او در ادامه می‌گوید: «با وجود عملکرد خوب مجموعه پزشکی گراش که ساکنان سه استان از خدمات آن استفاده می‌کنند، اما انعکاس خبری آن چندان زیاد نیست. توقع ما این است این مجموعه گزارش عملکرد و خبرها را نه تنها در سطح شهرستان که در سطح ملی به صورت گسترده و مستمر انعکاس دهد.»

این چندمین جلسه همفکری شورای شهر و مجموعه دانشکده علوم پزشکی گراش است.

photo_2016-12-14_20-07-42

 

 

 

 

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top