بستن

نغمه‌های وحدت در جشن‌های میلاد پیامبر (ص)

هفت برکه (گریشنا): مردم در گوشه گوشه‌ی شهر ولادت حضرت محمد(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع) را جشن گرفتند.

به گزارش محمدرضا وفایی‌فرد: مراسم جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور فرودی، فرماندار شهرستان،شاه‌چراغ امام جمعه شهر، مردم و مسئولینی از شهرهای گراش – لار – اوز و خنج در مسجد امام زین‌العابدین(ع) برگزار شد.

فقیهی، امام جمعه اوز پیرامون هفته وحدت صحبت کرد و بعد از آن یکی از روحانیون بیانیه مشترک امامان جمعه اهل سنت و شیعه منطقه را خواند در ادامه حجت‌الاسلام دکتر وزیری از تهران از اهمیت وحدت شعیه و سنی سخن گفت و در پایان مداحان مدیحه‌سرایی کردند. این مراسم با پخش شیرینی و نور‌افشانی به پایان رسید. هئیت امنأ مسجد امام زین‌العابدین(ع)،فرمانداری و دفتر امام جمعه شهرستان گراش در برگزاری این مراسم با هم همکاری داشتند.

همچنین دیروز، بیست‌وهفتم آذر ماه امام جمعه، فرمانده و فرمانده ناحیه مقاومت گراش در مراسم جشن وحدت که با حضور سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد،نائب‌رئیس سابق مجلس، علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و جمشید جعفرپور، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش، در حسینیه اعظم لارستان برگزار شد، شرکت کرد.

جشن دیگری نیز به همین مناسبت جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین کهنسال به عنوان سخنران، حاج محمد حسن عباسپور به عنوان مداح در این مراسم حضور داشتند. گروه هم‌خوانی میعاد نیز برنامه‌ی خود را در این مراسم اجرا کرد. پایگاه مقاومت بسیج مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار‌کننده‌ی این جشن بود.

حجت‌الاسلام مرادی و حاج احسان حسین‌شیری نیز در جشنی که هیات محبین حضرت علی‌اکبر(ع) در مسکن مهر برگزار کردند، حضور داشتند. این مراسم جمعه، ساعت ۲۰ برگزار شد.

از برگزاری جشن میلاد در حسینیه‌ی حضرت زینب(س) ضبط تلویزیونی انجام شد. این مراسم روز چهارشنبه، ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شد. حجت‌الاسلام غلامی با موضوع چگونگی احیای تفکر شیعی و انقلابی سخنرانی کرد و محمد‌حسن عباسپور، احسان حسین‌شیری و خسرو جولافیان با مولودی‌خوانی فضای مفرحی را ایجاد کردند.

veladat-payambar6

 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top