بستن

۵ تصادف و واژگونی در کمتر از ۲۴ ساعت

هفت‌برکه (گریشنا): پنج تصادف و واژگونی خودرو و موتورسیکلت از ساعت ۸ صبح دیروز، پنجم دی تا ساعت ۷ و ۱۸ دقیقه‎‌ی صبح امروز، ششم دی، در سطح شهر اتفاق افتاد. این حوادث تلفات جانی نداشت، اما چندین مصدوم را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش جلال ایزدی، سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی گراش، واژگونی موتورسیکلت در خیابان بسیج در ساعت ۸ صبح پنجم دی‌ماه اولین اتفاقی بود که در این روز رخ داد. نیروهای اورژانس به سرعت خود را به محل حادثه رساندند، اما مصدومیت در این حادثه زیاد جدی نبود.

تا این که یک ساعت و نیم بعد، در ساعت ۹ و نیم، تصادف موتورسیکلت با پراید در بلوار امام حسین(ع) دو نفر را دچار مصدومیت کرد. علیرضا جعفریان با مصدومیت در ناحیه‌ی پای چپ و چند پارگی در قسمت‌های دیگر بدن؛ و اصغر رشیدی با خراشیدگی‌های متعدد از ناحیه‌ی صورت، راهی بیمارستان شدند.

اما خطرناک‌ترین حادثه در ساعت ۱۵ و ۴۲ دقیقه اتفاق افتاد. برخورد دو موتورسیکلت رو‌به‌روی آهن‌فروشی ۱۱۰ و در پی آن تصادف وانت بار عبوری آریسان با آن‌ها، باعث شد محمدجواد بنی‌اسدی که ۱۸ سال سن دارد، دچار آسیب و خراشیدگی متعدد در صورت‌ و دست‌ها شود. ضربه شدید به قفسه سینه و ستون فقرات وضعیت او را بغرنج کرده بود، اما بر اساس شنیده‌ها، با عمل موفقیت‌آمیز دیشب، حال او رو به بهبودی است. در این حادثه، محمد آگین ۶۰ ساله نیز دچار شکستگی ساق پای چپ و انگشت کوچک دست چپ، همراه با آسیب شدید به ناحیه شکم و لگن شد.

حوادث امروز ششم دی‌ماه از وازگونی یک پژو پارس در بلوار سپاه در ساعت نزدیک به دو بامداد آغاز شد. این خودرو با انحراف به راست و ورود به پیاده‌رو، پس از شکستن تیر چراغ روشنایی خیابان و تیر چراغ برق، واژگون شد. سرعت زیاد راننده عامل این اتفاق بود. با تماس متعدد همشهریان با واحد ارتباطات و فوریت‌های پزشکی، نیروهای اورژانس بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند، اما راننده از صحنه حادثه خارج شده بود و اطلاعی از میزان مصدومیت او در دست نیست.

یک موتورسوار افغانستانی نیز با یک دختر دانش‌آموز که در حال عبور از خیابان برای رفتن به مدرسه بود، در ساعت ۷ و ۱۸ دقیقه صبح امروز تصادف کرد. در این حادثه دانش‌آموز آسیبی ندید و به صورت سرپایی مداوا شد، اما راکب موتورسیکلت دچار شکستگی از ناحیه‌ی بینی شد.

این اتفاق‌های پی‌درپی زنگ هشداری است برای رانندگان تا با احتیاط بیشتر، مانع بروز تصادف و حوادث سنگین جانی و مالی شوند.

tasadof-bolvar-sepah

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. باسلام.بین متن و گزارش تناقض وجود داره توی تصویر پژو پارس هستش ولی توی متن اسمی از پارس نبردین یا عکس از آرشیو هست؟

  2. چرا فکر میکنین زنا رانندگی بلد نیستن این مردا هستن که هیچ بویی از رانندگی نبردن رانندگیو تنها تو سرعت میبینن خداروشکر که ماشین هیچ کدوم از مردا راهنما نداره احتمالا اون راهنمای ماشین فقط برای خانماس ….خانما خیلی بهتر از شما مردا رانندگی میکنن ?? یکیش خود من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top