بستن

کامنت‌دونی: شهرداری و فرمانداری به شهروندان پاسخ می‌دهند

Comment-Dooni02 هفت‌برکه (گریشنا): برای بهتر دیده شدن کامنت‌های خوانندگان سایت، از این به بعد بخشی از آنها را به صورت هفتگی و گاهی نیز به شکل موردی جداگانه منتشر خواهیم کرد. پیشنهاد می‌کنیم کامنت‌هایتان را با ذکر نام بگذارید تا در نقل قول و رساندن صدایتان به مردم و مسئولین موثرتر باشد.

در دو هفته گذشته، این خبرها نظر خوانندگان را بیشتر جلب کرده بود:

زیر خبر مهر تایید شورای فرهنگ عمومی بر «روز گراش»

نوشته شده در ۲۹ آذر ۱۳۹۵، توسط: محمد خواجه‌پور، سرویس: فرهنگ مردم

هفت‌برکه (گریشنا): در اولین جلسه‌ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان گراش به ریاست امام جمعه جدید، نام‌گذاری ۱۱۱ بهمن‌ماه به عنوان «روز گراش» تصویب شد.

من: چیز بی مزه‌ایه … روز گراش … یعنی چی حالا که چی بشه؟!

محمود: سلام به جای این که فرماندار محترم و مسولین به فکر استقلال ادارات و راه‌اندازی دیگر ادارات و تعیین مرز شرقی گراش با لار باشه و مشکلات شهرک صنعتی را حل کنه، تازگی‌ها طبق مطلب میلاد لارستان شهرک صنعتی گراش که خودش به اصطلاح مال یک شهرستان مستقل در اسم است، زیر نظر لارستان رفته! چشمتون روشن فرماندار و مسئولین محترم شهرستان به اصطلاح مستقل گراش.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش: با سلام. به اطلاع جنابعالی می‌رساند که شرکت صنعتی شهرستان گراش با مدیر عاملی آقای مهندس هادی‌پور، مستقل و به نام شهرستان گراش می‌باشد. و هیچگونه ارتباطی با شهرستان لارستان ندارد.

امیرحسین نوبهار: تبریک می‌گم به شورای فرهنگ. تاکید بر هویت مردم شهر بسیار چیز ارزش‌مندی است. اگر بگوییم یکی از چهار مولفه هویتی مردم ما گراشی بودن است اشتباه نگفته‌ایم. اما باید توجه داشت این مسئولین هستند که با برنامه‌ها و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در چارچوب (گراشی بودن)، روز گراش رو برای مردم می‌سازند و صرف تایید یک روز چندان اثری نخواهد داشت. حضور افراد مستقل مثل آقای خواجه‌پور در این شورا هم بسیار امیدوار کننده است.

 

زیر خبر از چشم شما ۳۳: این بار شهرداری انتقاد می‌کند

نوشته شده در ۲۹ آذر ۱۳۹۵، توسط: ارسالی خوانندگان، سرویس: جامعه

هفت‌برکه (گریشنا): معمولا در بیشتر انتقادها، از جمله در همین بخش «از چشم شما»، این شهروندان هستند که  از مسئولین به ویژه شهرداری انتقاد می‌کنند. اما در این قسمت و شماره بعد از چشم شما، روابط عمومی شهرداری از بی‌توجهی برخی از شهروندان انتقاد کرده است. نگهداری ماکیان و احشام مشکلات زیادی را برای فضای شهری به وجود می‌آورد. این عکس نشان می‌دهد که این کار چقدر از نظر بهداشت و زیبایی محیط شهری نازیبا است.

khoroos

مجتبی ام: چند وقت قبل بزهای اقای …. درخت‌های کوچه رو می‌خوردن. ما هم بز رو بردیم شهرداری. آقا با خنده گفتن که من آشنا دارم بزم رو بدون هیچ دردسری می‌رم می‌گیرم. فردا که به شهرداری سر زدیم دیدیم آقا بزش رو ورداشته و عزیزان شهرداری جواب ما دادن که دفعه بعد باید ببرینش اداره بهداشت! یعنی کلا ما رو مسخره کردن! همه از خود همین اداره‌ها شروع می‌شه.

حاجی غلوم: وقی شهرداری خیابان بسیج رو جزو محدوده شهری گراش نشناسه و هیچ خدماتی نده، مردم حق دارن مانند روستاها غذای مرغ و احشام رو توی پیاده‌رو بریزن. کاش اعضای شورای شهر رو به زور می‌بردن خ بسیج زندگی کنند یا خونه شهردار رو خیابون بسیج می‌ساختند تا درک کنند مشکلات خ بسیج را. دقت بنمایید چه پارک خوبی خیابون ملاصدرا ساختن، یکی دو نفر از اعضای شورای شهر همسایه اون پارک‌اند!

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش: حاجی غلوم عزیز. این صحبت شما دور از انصافه!

مشکل بوی بد فاضلاب رو بعد از سی سال حل کردیم. قسمت رودخانه پشت مسجد امام جعفر صادق (ع) رو که توی بارندگی مشکل‌ساز شده بود درست کردیم. انتهای خیابان بسیج جدول کشی شد. آسفالت شد. کانال زیر خیابان رو حذف کردیم و بوی بد اون هم از بین رفت. تصفیه‌خانه فاضلاب ساخته خواهد شد که البته برای استفاده کل شهر خواهد بود. اینها واقعا جایی حساب نیست؟

اگه خیابان بسیج پارک نداره، به خاطر نبود یه زمین مناسب برای ساختن پارک هستش. اگه زمین مناسبی رو یکی از مالکان به شهرداری بفروشن، ما حتما فضای سبز و پارک معین خواهیم کرد. و ضمنا خیابان بسیج یه کارگر به صورت دائم در حال جارو زدن و نظافت هست.

واقعا حرفاتون به دور از انصافه و اینجور حرف زدن در رابطه با اعضای شورای شهر صحیح نیست. امیدوارم کمی منطقی‌تر و با دقت بیشتری از کلمات استفاده کنیم.

دیده‌بان: چرا شهردارى به وضع کوچه‌ها راجع به آسفالت توجه و رسیدگى نمى‌کنه؟ چرا وقتى مراجعه مى‌کنیم، میگن آسفالت کوچه‌ها خودیارى است؟ آیا در قانون شهردارى‌ها اسفالت کوچه‌ها باید شهردارى انجام دهد یا خیر؟ اکه عوارض شهردارى پرداخت نشود، چگونه برخورد مى‌شود و میگن قانون اینو گفته، جرا آسفالت کوچه وقتى به شهردارى مراجعه مى‌کنى میگن ما کارى نداریم اگه هزینه خودتون متبقل شدیم انجام می‌دیم وگرنه هیج؟

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش: دیده بان عزیز، برابر با قانون، نصف هزینه آسفالت و لبه‌گذاری با ساکنین هست و نصف دیگه رو شهرداری متقبل می‌شه. اما بارها شده به خاطر وضع مالی اهالی کوچه و یا اینکه زمین توی کوچه هنوز ساخت نشده و هزینه باقی ساکنین بالا رفته شهرداری درصد بیشتری رو متقبل شده. پاسخ باقی صحبت‌هاتون رو توی جواب کامنت حاجی غلوم بخوانید.

محمود: خونه ما در محله روباد کوچه شماره ۵ است همسایه ما در خونه‌اش بز نگهداری می‌کنه و تازگی‌ها دو تا کهره هم زاییده. این آقا بزهاشو میاره تو کوچه و بهش علوفه می‌ده! خلاصه تمام کوچه را بوی تعفن برداشته و اصلا بهداشت رعایت نمی‌شه و کلا برای سلامتی اهالی کوچه خطرناک است. […]

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش: محمود عزیز، متاسفانه این معضل در اکثر محله‌های شهر وجود داره و این امر باید از طریق شبکه محترم بهداشت پیگیری بشه.

مهرزاد: ساکنان مسکن مهر از داشتن یک پارک مناسب محرومند. چرا شهرداری به وعده خود برای بازساری پارک مخروبه این شهرک ۸۰۸ واحدی عمل نمی‌کند؟

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش: مهرزاد عزیز، پارک مهر در بودجه سال ۹۵ شهرداری در نظر گرفته شده و خبر خوش اینکه این پارک در حال طراحیه و احداث خواهد شد.

دیده بان: در جواب روابط عمومى شهردارى، چرا قانونى مثل اداره مالیات نمی‌ذارن براى کسانى که سهم هزینه آسفالت کوچه رو که خونه یا زمینى پرداخت نمى‌کنه شهردارى هزینه اون رو پرداخت کنه بعد آخر یک جاى صاحب اون زمین با خونه کارش به شهردارى مى‌افته که اول هزینه آسفالت رو باید پرداخت کنه و بعد کارش راه بیفته؟ این ندادن سهمیه آسفالت مشکل همه کوچه‌های گراش است که با تدبیر شهردارى مى‌تونه این مشکل حل شه. من تعجبم براى اجازه کار و چیزای دیگه شهردارى تا هزینه مربوط به شهردارى پرداخت نشه کارش گیر می‌دن، مانند کنتور آب، یعنى این طرح براى شهردارى نمى‌تونه اجرا کنند؟

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش: دیده بان عزیز، این کاری که شما می‌فرمایید هم انجام شده و هم انجام می‌دیم. بستگی به شرایط کوچه داره. مثلا کوچه‌ای که منزل در حال ساخت و ساز دارن، نمیشه آسفالت کرد. باز خراب می‌شه. یا زمین‌های رها شده و بدون حصارکشی. آسفالت از لبه زمین خورده می‌شه و به مرور پیش‌روی می کنه. پیشنهاد می کنم اگه برای آسفالت کوچه مشکل دارید، تشریف بیارید شهرداری. با واحد عمران بازدید انجام بدید و اهالی اگه به توافق برسند، میشه کار رو انجام داد.

حیدری: همشهریان عزیز. اگر ما شهروندان نظافت محیط خودمون رو رعایت کنیم و اون رو بین خانواده خودمون ترویج بدیم، مثل نریختن زباله از داخل خودرو به کوچه وخیابان. تنها با همین کار کوچک چه اتفاقی خواهد افتاد؟ […] یادمان باشد شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد.

شهروند: احسنت بر روابط عمومی شهرداری که همیشه به نظر مردم احترام می‌ذارن و پاسخ مردم رو می‌دن. کاش بقیه ادارات هم در برابر درخواست‌ها و پرسش‌های مردم پاسخگو باشن.

 

زیر خبر از چشم شما ۳۴: سطل آشغال دلسوخته

نوشته شده در ۳۰ آذر ۱۳۹۵، توسط: گریشنا، سرویس: جامعه

هفت‌برکه (گریشنا): ریختن خاکستر داغ و نیم‌سوز این بلا را سر مخزن جمع‌آوری زباله شهرداری آورده است. عدم دقت برخی از شهروندان باعث می‌شود به اموال عمومی و بین‌المال خسارت وارد شود.

همشهری: سلام. ان شا الله دیگه از این اتفاق ها تو سطح شهر دیگه رخ نده و مردم بیشتر دقت کنن.

البته تازگی‌ها […] و با تفکری در سطح شهر داره به چشم می‌خوره که لازم به تشکر و خسته نباشید به نیروهای خسته‌ناپذیر شهرداری باید گفت و دست تک تک اونها رو باید بوسید.

یه سوال؟ آیا خود شهرداری در حیف میل شدن هزینه و پول بیت المال مسئول نیست؟

چند تا نکته و سوال که اگه روابط عمومی شهرداری دیدن لطفا جواب من رو بدن:

۱. چرا به جای جنس خوب از جنس‌های نامرغوب استفاده میشه که لازم باشه در طول سال هی تعویض شه؟

۲. برای نمای شهر در بلوار سپاه از نورافشان‌های خورشیدی استفاده شد ولی متاسفانه در حال حاضر به جز یکی همه اونها خراب و خاموش‌اند. آیا نباید فکری به حال این چراغ ها بشه؟

۳. موانع تو پیاده‌ها نباید مدیریت بشه؟ چند شب قبل باعث سقوط یه خانم شده بود، چون زنجیر که بین موانع وجود داره در شب اصلا دید نداره.

۴. مسیر تپه شهدا تا کی باید رها شده باشه؟ حتما باید حادثه‌ای پیش بیاد تا مسولین به فکر بیفتن؟

۵. چه ارگانی مسئول جان نجات افرادی است که در قنات بیرون از محدوه افتادن باید بر عهده بگیره؟ آیا آتش نشانی مسول نجات نیست؟

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش: جناب همشهری عزیز.

۱-وسائل و موارد مورد نیاز شهر با وسواس و بررسی مکرر انتخاب می‌شه. از بین آنها چیزهایی با بهترین شرایط انتخاب می‌شه و خریداری می‌شه. با اینحال بسیاری از جنس‌های تولیدی کشور محصولات بادوامی نیستند. و هر چیزی به خاطر شرایط آب و هوا فرسایش داره و بعد مدتی باید تعویض بشه. زیر نور شدید آفتاب و گرما و سرمای زیاد هرچیزی داغون می‌شه. این یکی از مشکلات منطقه‌های خیلی گرم و خیلی سرده. این وسط یه سری از همشهریان هم کمک می‌کنن زودتر همه چیز خراب بشه! مثل همین سطل زباله. مثل شکستن شیشه‌های ایستگاه مینی‌بوس. مثل شکستن پایه چراغ‌ها، نوشتن تبلیغات بر روی دیوارهای نقاشی شده. رد شدن از زمین تازه سیمان شده با موتور، و هزاران موارد دیگه که متاسفانه خودمون به بدنه شهر لطمه وارد می کنیم.

۲- نورهای خورشیدی از لحاظ جنس مشکلی ندارن. علت خاموشی اونا به خاطر زیر سایه بودن صفحه خورشیدیه که به خوبی شارژ نمی‌شه.

۳- موانع پیاده‌روها و تمامی مغازه‌هایی که نرده کشیدن یا زنجیر همه جمع آوری می‌شن و هیچ کس حق شخصی‌سازی جلوی مغازه خود رو نداره. صبور باشید. جمع آوری می‌کنیم.

۴- مسیر تپه شهدا هم به حال خود رها نشده. یه سر بزنید می‌بینید در حال کار هست و دیواره حائل اون در حال ساخته.

سوال آخرتون رو متوجه نشدم. ولی آتش‌نشانی گراش حتی تا روستاهای دور شهرستان هم به کمک شتافته و از هیچ خدماتی دریغ نمی کنند. سوالتون ولی واضح نیست.

ashghal

 

زیر خبر زایش بخش‌های جدید در بیمارستان گراش

نوشته شده در ۲ دی ۱۳۹۵، توسط: گریشنا، سرویس: جامعه

هفت‌برکه (گریشنا): بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش در حال گسترش است. توسعه اورژانس و بخش زایمان، ۹ اتاق عمل جدید، بخش‌های جدید CCU، NICU و ICUU و از همه مهمتر، کلینک تخصصی و فوق تخصصی، مهم‌ترین بخش‌های در حال ساخت است که می‌تواند وضعیت بیمارستان گراش را بهبود دهد.

یک اردی: سلام. آره همه‌ش برای گراش خودتون بودجه بگیرید و کار کنید، ارد هم ولش کنید به امون خدا! الآن چند وقته مجوز شبانه‌روزی شدن درمانگاه ارد اومده، ولی مسئولین انگار نه انگار! چه کسی باید پاسخگو باشد؟

مجتبی ام: اردی، به جای این همه ناله کردن، کمی به اردی‌های خودتون بگید تا بجای اینکه پول خلیج رو خرج خرید ساحت ساز در شیراز کنن،د همانند خیرین گراش خرج شهر خودتون کنید.

یک اردی: با سلام خدمت کلیه برادران گراشی. عزیزان، کارهایی که برای ارد شده نسبتا خوب بوده، ولی الان چند حدودا شش ماهه مجوز شبانه‌روزی شدن درمانگاه ارد از طرف وزارت بهداشت صادر شده، ولی متاسفانه دانشکده علوم پزشکی گراش هیچ اقدامی نکرده. این کم کاری رو کی باید جواب بده؟

شهر من ارد: در جواب محسن باید بگم خیرین ارد نیز زحمت‌های زیادی واسه شهر کشیدن و قضاوت شما صحیح نیست. البته با دوستمون اردی هم موافق نیستم، چون اگه خداییش بخواهیم بگیم، از روزی که زیر نظر گراش اومدیم خیلی کارهای زیادی واسه شهر شده است. چون بنده بیشتر در حوزه بهداشت واقفم، از اینجا از آقای دکتر محمدی و آقای مهندس یحیایی که بسیار دلسوز و پرتلاش هستند به نوبه خود تشکر می‌نمایم.

 

زیر خبر بادگیر خانه قهرمان‌خان بر باد رفت

نوشته شده در ۲ دی ۱۳۹۵، توسط: محمد خواجه‌پور، سرویس: جامعه، فرهنگ مردم

هفت‌برکه (گریشنا): بادگیر خانه قهرمان‌خان، یکی از انگشت‌شمار بادگیرهای باقی‌مانده در شهر گراش، در نخستین ساعت‌های زمستان ۱۳۹۵۵ فرو ریخت. احداث پروژه بازار طلا در بخش جنوبی خانه تاریخی قهرمان‌خان، این بادگیر را در معرض تخریب قرار داده بود.

badgir-gharamankhan

مجتبی ام: کلات رو تخریب کردن. اب انبار قدیمی رو تخریب کردن. کلا هرچی توی گراش از تاریخ گراش حرف بزنه تخریب میکنند. مسئولین میراث فرهنگی هم هیچ کاری نمی‌تونند انجام بدن. اصلا میراث فرهنگی گراش چه برای چه توی گراش تشکیل شده؟

Emi: با صد میلیون میشه باهاش خونه درست کرد. یه بادگیر نتونستن نگه دارن؟ اره شما درست می‌گین، بقیه هم هویج!

استا: با دست خودمون داریم فرهنگ و هویت گراشی نابود می‌کنیم، این از فارسی صحبت کردن با بچه هامون، این از خراب کردن آثار ارزشمند باستانی‌مون.

دانیال: هر چیزی بالاخره یه زمانی نابود میشه… این بادگیر هم برای من چیزی بیشتر از یه خونه قدیمی و فرسوده نبود. در ضمن پاقلعه بازم بادگیر داره، چنانچه واستون باارزشه از اونا محافظت کنید.

یک نفر گراشی: اگر فرماندار سکوت کرده، چیز عجیبی نیست. بالاخره گراشی نیستند و… اعضای شورای شهر که نماینده مردم گراش هستند چرا سکوت کردند؟ یکی نیست به این دوستان بگه شما که گراشی هستید چرا در قبال تخریب تاریخ گراش سکوت کردید؟

علی شکری: خاک‌بردارى غیر اصولى و کند کار کردن براى استحکام بادگیر،در نهایت میشه تخریب. در ضمن ١٠٠ میلیون براى چه کارى صرف شده.؟

سلسبیل: با سلام؛ بجای این همه بهانه و شوت کردن توپ به در و دیوار همسایه کسی هست بفرماید مسئولیت این اتفاق متوجه کدام نهاد است یا خیر!؟ این همه آقایان مطلع در محل بازدید کردن و مطمئن از ریزش بنا بودن !!! حیف صد میلیون نبود ؟ میدادید چهارتا جوون ! این که مطمئن تر از این عذر و بهانه ها بود! […] یعنی چی که ثبت ملی نشده بود ولی تلاش کردیم …!؟ یعنی چی که جناب اسدی میفرمایند کار غیر اصولی انجام شد!؟ خودتون از این همه طفره رفتن خسته نشدید ، متوجه توضیحاتی بی نتیجه و بی أساس پس از مرگ سهراب دادن به مردمی که متوجه کوتاهی همه ی دستندرکاران هستند نشدین.!!؟

رضا: یادمه روز اولی که مهندس عبداللهی بحث تخریب این بادگیر را مطرح کردن، آقای آذربادگان که آن موقع مسئول کار بود، در یک نامه انجمن میراث فرهنگی گراش را تحقیر کرد و گفتند حواسشان هست. یک عده ای هم کامنت گذاشتند که مطمئن باشید جواب زبان این آقا را نمی‌توانید بدهید. حالا منتظرم ببینم آن آقا و دوستان حامیشان کجا هستند و چه حرفی دارند؟ تحقیر کردن جوانها کاری ندارد. حفظ بادگیر است که کار می‌برد.

 

زیر خبر یک متخصص جراحی، قائم‌مقام دانشکده علوم پزشکی شد

نوشته شده در ۴ دی ۱۳۹۵، توسط: گریشنا، سرویس: ادارات

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر محمد رفعتی نوایی جایگزین دکتر محمدنبی محمدی در سمت قائم‌مقامی دانشکده علوم  پزشکی گراش شد.

 

memol: امیدوارم این تغییرات موثر واقع بشه. ولی کاش دانشکده و متعلقاتش به سمت بومی شدن پیش بره. به ویژه معاونت بهداشت که […]

مطلع: منم با memol موافقم . کاش تمام ادارات رو به سمت بومی شدن پیش رود در صورتی که غیر بومی در اداره‌ها مخصوصا دانشکده علوم پزشکی و معاونت بهداشت و بیمارستان زیادن.

جعفر: متاسفانه اکثر نیروهای گراشی که هیات علمی هستند حاضر نیستند بار مسئولیت به دوش بکشند نظیر دکتر حسین سعادت و دکتر دارا و …

همراز: memole همشهری عزیز، مهم بومی بودن نیست. مهم انسانی و خدایی و دلسوز و بی‌ریا و و دور از حیله‌گری و زیاده‌خواهی و منفعت‌طلبی گام برداشتن است.

حیدری: کاش جناب آقای علی اصغر حسنی که هم مدیر توانمند هستند و هم آشنا به سیستم دانشگاه و بیمارستان و بومی هستند رو به عنوان قائم مقام دکتر عبدالهی انتخاب می‌کردند. جناب آقای دکتر رفعتی انشااله در مسیر خدمت به ملت پیروز و سربلند باشید.

 

زیر خبر آغوش باز گراش برای گردشگران: اسکان و گراش‌گردی رایگان

نوشته شده در ۵ دی ۱۳۹۵، توسط: محمد خواجه‌پور، سرویس: ادارات، فرهنگ مردم

هفت‌برکه (گریشنا): با تصویب انجمن میراث فرهنگی گراش، ادارات شهرستان موظف شدند اقامتگاه‌های خود را به رایگان در اختیار گردشگران قرار دهند. مشکلات نمایندگی میراث فرهنگی و زمزمه‌ی استعفای رییس این اداره نیز واکنش‌هایی به همراه داشت.

محمود: گراش به اصطلاع شهرستان ما کدوم اداره‌اش کارمند داره که این آخریش باشه؟ فرماندار عزیز هم که فقط همه‌اش تعریف دولت تدبیر و امیدمی‌کنه و وعده سر خرمن به مردم میده که به زودی این اداره راه‌اندازی می‌شه. یکی مثل اداره گدرنامه که درعرص چندروز بسته شد چه اداره هایی هستندکه فقط یک کارمند دارند دولت فقط برای گراش استخدامی نداره چون شهرستان تازه تاسیس است! جمعش کنین تابلوی فرمانداری را بنویسین بخشداری گراش لارستان.

زارع روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش: با سلام. ضمن تقدیر و تشکر از حضرتعالی که با چنین دغدغه‌هایی پیگیر مسایل مربوط به شهرستان هستید، به اطلاع می‌رساند افتتاح هر اداره تابع یک سری قانون و مقررات هست و مستقر شدن یک اداره در یک شهرستان جدیدالتاسیس به مراتب مشکل و تامین آن اداره مشکل‌تر، لذا در خصوص اداره گذرنامه به اطلاع می‌رساند اداره گذرنامه از بدو افتتاح با گرفتن کد اختصاصی در گراش فعال می‌باشد و از شهرستان همجوار مستقل می‌باشد اما به دلیل کمبود فضا و مشکلات ساختمانی در حال حاضر به صورت موقت در محل ساختمان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گراش مشغول ارائه خدمات می‌باشد.

علیرضا: من کلاً با نظر محمود موافقم. روابط عمومی فرمانداری که چسپیده به فوتبال و قاسم فرسوده کاری به مشکلات شهر و پاسخ گفتن به مردم و انعکاس خبرها نداره. خدا کنه این چند ماه هم بگذره و دولت جدید بیاد شاید فرجی بشه.

محمد خواجه‌پور: آقای عابدی روابط عمومی فرمانداری نیستند و به عنوان همکاری با ما، خبرهای فرمانداری و نهادهای دیگر را ارسال می‌کنند. آقای زارع مسئولیت روابط عمومی فرمانداری را بر عهده دارند.

 

13951005-miras-2

4 نظر

  1. ممنون ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش احسنت همینکه به مطالب مردم دراین سایت معتبر پاسخگوهستین بسیار حرکت خوبی است لطف کنین مردم رادرجریان مسایل شهرستان قرار بدین من به شخصه مسایل شهرستان ومرز وحدود شهرستان واستقلال گراش برایم مهم است بازهم ازروابط عمومی فرمانداری وشهرداری تشکر میکنم واگرشورای شهر ودفترامام جمعه شهرستان هم روابط عمومی داشته باشند یاسایت به خصوص داشته باشند ومردم رادرجریان مسایل شهرقراربدهند خیلی خوب است بازهم ممنون

  2. مسئولین مرده پرست
    بادگیر چه استفاده ای میشه ازش کرد؟ بجای مرده پرستی و این همه شعار، به فکر محله ها و کوچه ها باشید
    اکثر جاها یک وجب آسفالت سالم نداره
    خیلی جاها بسیار نابجا و نابخردانه تقاطع ها رو بستید؛ از جمله جلو مدرسه کامروا… الان ۱۱ ماه از مسدودسازی این تقاطع گذشت. چه اقدام مفیدی انجام دادید جز آنکه با بستن این تقاطع بیش از ده مشکل به مشکلات این منطقه افزودید.
    پل ها ی ورودی به خیابانهای فرعی و کوچه ها هیچکدوم همسطح و سالم نیستند؛ بخصوص دو نقطه ی بسیار مهم: یکی خروجی از بلوار منفرد به خیابان اصلی (جنب پمپ بنزین آگین) و دیگری پل تقاطع خروجی بلوار امیرالمومنین به بلوار منفرد (جنب مسجد امیرالمومنین) که محل گذر ماشینهای اولیای مدرسه است.
    کدوم یک از شما مسئولین یکبار سوار موتورسیکلت شدید و با یه سطل ماست فقط یک دور کلات چرخ زده اید؟ یکبار فقط امتحان کنید ببنید وقتی به مقصد میرسید سطل ماست همراه دارید یا دوغ؟؟؟
    رودخانه کندوران تا کی باید محل جمع آوری آشغال باشد و تابستون ها پشه گیر و عقرب گیر و مارگیر بشیم؟؟

    آیا باید یه خرپول معروف حتما اونجا ملک و املاکی داشته باشه تا گوش ناشنوای شما مسئولین قدرت پذیرش این حرفها رو بشنوه؟؟
    تا کی شعار و شعار و شعار و شعار؟؟؟ به فکر شهر که نیستید حداقل استعفا بدید تا اونی که لایق کار کردنه بیاد کاری انجام بده. به چی این صندلی پست و مدیریت دل خوش کردید؟؟؟

    لطفا بکبار و برای همیشه روراست باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top