بستن

جشنواره فیلم عمار در گراش کلید خورد

هفت‌برکه (گریشنا): هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در گراش با برگزاری اولین نشست هماهنگی ستاد جشنواره شروع شد. این دوره جشنواره از ۹ دی ماه لغایت ۲۱ بهمن‌ماه به صورت گسترده و متمرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره در گراش، این نشست هم‌زمان با نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با هدف برنامه‌ریزی برای آغاز اکران‌های هفتمین دوره جشنواره در این شهرستان برگزار شد. در این نشست، گزارشی از فعالیت‌های این ستاد در دوره پیشین جشنواره در سطح شهرستان ارائه شد و و مسئولان کمیته‌های مختلف جشنواره انتخاب شدند.

شهرستان گراش در سال ۱۳۹۴ با بیش از ۱۲۰ اکران در نقاط مختلف، یکی از فعال‌ترین شهرستان‌های کشور بود که به صورت مستقیم قریب به ۱۲ درصد جامعه آماری شهرستان گراش را مخاطب قرار داد. فعالیت‌های شاخص رسانه‌ای نیز، همچون برگزاری اولین اکران دوره ششم جشنواره، مورد توجه قرار گرفت. همچنین اکران فیلم برای مهاجران افغانستانی نیز برای اولین بار در کشور به ابتکار ستاد جشنواره عمار گراش صورت گرفت.

روابط عمومی جشنواره عمار در گراش در مورد سیاست‌های این ستاد در سال جدید گفت: تمرکزمان را بر روی جذب اکران‌کننده‌های جدید منعطف کرده‌ایم. امسال با توجه به افزایش کیفی و فنی و رشد قابل توجه آثار، سعی داریم علاوه بر گسترش کمی اکران‌ها، به دنبال کیفیت‌بخشی بیشتری به آن‌ها نیز باشیم.

ستاد برگزاری جشنواره مردمی عمار در شهرستان گراش از علاقه‌مندان به اکران آثار جشنواره دعوت می‌کند با ثبت‌نام در ekran.ammarfilm.ir و یا ارسال عبارت «ثبت نام» به سامانه ۳۰۰۰۴۵۵۰ و یا تماس با شماره ۰۹۳۶۸۷۳۱۴۶۱ آثار جشنواره را دریافت کنند و نسبت به اکران آن در مکان مورد نظر اقدام نمایند.

گفتنی است که هنوز اکران عمومی فیلم‌های این جشنواره در گراش صورت نگرفته است. خبرهای اکران به زودی به صورت روزانه در سایت ammargerash.ir و گروه تلگرامی @ammargerash و همچنین آدرس اینستاگرام ammargerash اعلام می‌شود.

13931121 Ammar (12)
عکس مربوط به جشنواره سال گذشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top