بستن

گزارش ۹ ماهه عملکرد اداره راه و شهرسازی گراش

هفت برکه (گریشنا): تنهایی‌پور، رییس اداره راه و شهرسازی گراش، گزارشی از عملکرد ۹ ماهه‌ی اداره‌ی راه و شهرسازی ارائه داد و از بهسازی محور فداغ – خلیلی به طول ۲۶ کیلومتر و اجرای روکش آسفالت به طول ۸ کیلومتر در محور ارد به فداغ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس محمدباقر تنهایی‌پور، رییس اداره راه وشهرسازی گراش بخشی از فعالیت‌های ۹ ماه اخیر این اداره را تشریح کرد.

تنهایی‌پور با بیان این که مهم‌ترین زیرساخت توسعه، راه است و مهم‌ترین ویژگی راه ایمنی آن و مشخصه مهم ایمنی نگهداری راه به نحو مطلوب است، افزود: «ایمن‌سازی محورهای کوهستانی همواره در بحث راهداری از اولویت بالایی برخوردار است و در همین راستا اقدامات ایمن‌سازی گردنه بالنگستان با هدف بخشنده بودن و خود معرف بودن محور انجام شده است.»

وی همچنین تصریح کرد: «از آن‌جا که معرفی جاده و بخشنده بودن آن نقش بسزایی در کاهش تلفات جاده‌ای دارد، نصب انواع علایم ایمنی، تابلوهای هشدار‌دهنده شیب، چراغ چشمک زن و ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی گردنه بالنگستان و خاکریز نمودن جلوی آن‌ها به حجم ۶۵۰۰ متر مکعب از جمله اقدامات راهداری محوری اداره راه و شهرسازی گراش است.»

تنهایی‌پور اجرای عملیات بهسازی راه ورودی بلوار ارد به طول یک و نیم کیلومتر با حجم ۲۴۰ متر مکعب خاکبرداری و هزار و صد و هفتاد متر مکعب خاکریزی و استفاده از هزار و دویست و هشتاد تن آسفالت برای این محور و بهسازی تقاطع سه راهی ارد به طول یک و نیم کیلومتر را از عملکرد این اداره در خصوص احداث و نگهداری راه‌ها عنوان کرد.

رییس اداره راه وشهرسازی گراش در ادامه از بهسازی محور فداغ – خلیلی به طول ۲۶ کیلومتر و اجرای روکش آسفالت به طول ۸ کیلومتر در محور ارد به فداغ گفت و خاطر نشان کرد: «تاکنون تلاش بسیاری در خصوص تکمیل بزرگراه گراش- اوز که ۹ و نیم کیلومتر آن در حوزه گراش واقع شده است، صورت گرفته است.»

محمدباقر تنهایی‌پور در پایان اظهار داشت:«از آن جایی که زمین جز سرمایه‌های ملی و مربوط به تمام آحاد مردم و نیز نسل‌های آینده در جهت توسعه شهری است، اداره راه و شهرسازی گراش اقداماتی در خصوص تملک اراضی ملی در حریم و محدوده شهر صورت داده و نیز چهار هزار و ششصد و پنجاه متر تخریب و آزادسازی اراضی ملی با همکاری یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی لارستان تاکنون صورت گرفته است.»

rah-o-sharsazi

 

 

 

5 نظر

  1. سلام و خداقوت عرض میکنم خدمت آقای تنهایی پور
    شما بفرمایید برای جاده چک چک چه کارهایی صورت گرفته؟
    میدونید روزانه خصوصأ روزهای تعطیل چه حجمی از ترافیک از این محور تردد میکند؟ آیا دیگر وقت آن فرانرسیده که کاری برای این جاده صورت بپذیرد و این پروژه بعد از سالها به سرانجامک برسد؟؟؟؟

  2. سلام…خواهشا ی فکری واسه جاده چک چک کنید اخه مسیر رفت اماده ما اونجاست از گردوخاک بگم از خودت جاده بگم……..

  3. سلام
    چرا جاده چک چک رو اسفالت نمیکنید تالان دو سه بار زیر سازى کردین ولى خبرى از اسفالت کردن نیست!

  4. سلام .اقای مهندس فکر کنم شما بیشتر از یک ماه نیست تشریف اوردین.این زحمات رو مهندس مهرابی کشیدن شما از کسی دیگه مایه نزارین.لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top