بستن

پیروزهای پرگل شهدا و هلال‌احمر در لیگ‌های برتر فارس

هفت برکه (گریشنا)- #ورزش: این هفته نمایندگان فوتبال و فوتسال گراش در استان فارس هر دو موفق بودند. تیم فوتسال شهدای گراش با نوزده امتیاز در صدر گروه خود لیگ برتر فارس قرار گرفت و تیم فوتبال هلال احمر گراش در یک بازی تهاجمی با سه گل تیم شهید وفایی شیراز را شکست داد.

شهدا به صدر بازگشت

به گزارش روابط عمومی باشگاه تیم شهدا، جمعه بیست و چهارم دی ماه شهدای گراش میزبان تیم میلاد فسا بود.  این دیدار که با حضور جمع زیادی از تماشاگران همراه بود با برد تیم شهدا و همزمان با توقف نبرد داراب، شهدا دوباره صدر جدول را از آن خود کرد. تیم فوتسال شهدا نبض بازی را خیلی زود در دست گرفت و فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد. در دقیقه نوزده با پاس عالی آقای گل فعلی لیگ ذکریا عظیمی، میثم بهرمند توانست شادی را به سالن بیاورد و اولین گل را به میلاد فسا تحمیل کرد.

با همین یگ گل دو تیم به رختکن رفتند و با شروع نیمه دوم جوان جویای نام شهدا علی ساکنی گل دوم را وارد دروازه حریف کرد او توانست با هتریک خود در بازی روز جمعه خیلی خوب نظر احسان جوکار سرمربی خود را جلب کند.

در این دیدار علی ساکنی سه گل و میثم بهره مند دو گل برای شهدا به ثمر رساندند و تیم میلاد فسا را با پنج گل بدرقه کردند و تیم شهدا با نوزده امتیاز در صدر جدول است.
در بازی‌های این هفته شهدای گراش ۵-۲ میلاد فسا را شکست داد و منتخب قیر ۳-۳ با شهدا استهبان مساوی کرد. خاوران جهرم هم  ۶-۲ نبرد داراب را شکست داد.

1

shohada22

دومین برد خانگی هلال‌احمر

در هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر استان فارس نیز تیم هلال احمر گراش نیز با سه گل توانست تیم شهید وفایی شیراز را شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی تیم هلال احمر گراش، از هفته پانزدهم لیگ برتر بزرگسالان استان فارس تیم فوتبال هلال احمر میزبان شهید وفایی شیراز بود.

گراشی ها که هفته قبل یک برد شیرین شش بر صفر مقابل پادنا میمند به دست آورده بودند برای ادامه روند پیروزی به دنبال کسب هر سه امتیاز این مسابقه بودند.  آن‌ها با ترکیب مسعود دشتابی، غلامرضا جوکار، ابوالحسن غلامی (۸ مرتضی چوبین)، مصطفی رادمرد، محمدحسن پورشمسی، حمیدرضا بلوری (۶۸ محمد خوشرو)، ابراهیم کامیاب، رضا سوزنده، کیوان کرمی (۷۳ مرتضی کمالی)، محمدرضا روزبه و سعید چترآبگون به مربیگری محمدجواد آذربادگان که به تازگی دوره مربیگری A ایران را سپری نموده است پا به این میدان گذاشتند.

هنوز بازی جا نیفتاده بود که ابوالحسن غلامی مدافع با تجربه و متعصب هلال احمر در یک صحنه دچار شکستگی ساق دست شد و یک شوک بزرگ را به تیم هلال احمر و هوادارانش وارد نمود. چوبین بجای غلامی رفت و بازی مجددا به جریان افتاد دقایقی نگذشته بود که مصطفی رادمرد گل اول هلال احمر را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین یک گل به پایان رسد.

در نیمه دوم دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند و حملاتی را بر روی دروازه همدیگر خلق نمودند تا اینکه در دقیقه ۸۵ سعید چترابگون با فراری زیبا پس از جا گذاشتن دروازه‌بان وفایی گل دوم هلال احمر را به ثمر رساند. در ادامه دقیقه ۹۰ رضا سوزنده بازیکن جوان و خوش تکنیک هلال احمر که به همراه کامیاب بازیهای قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارند گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا تیمش شاهد یک پیروزی دلچسب دیگر باشند.

با این برد هلال احمر ۱۵ امتیازی شد و همچنان در رده نهم جدول قرار دارد.تیم هلال احمر در دو بازی آخر صاحب ۹ گل زده و بدون گل خورده می‌باشد که نشانگر عملکرد خوب و قابل قبول برای کادر فنی و بازیکنان این تیم ریشه‌دار و با سابقه استان می‌باشد.

در دیگر بازی‌های این هفته استقلال لطیفی لارستان در خانه سه – صفر از گلستان فاروق شکست خورد و صدر جدول را از دست داد. عقاب شیراز با برد دو بر صفر برابر پرسپولیس جهرم به صدر رفت. در دیگر بازی‌ها المهدی کوار ۱-۰ پرسپولیس شیراز را شکست داد. لیدوما ممسنی دو بر صفر تیم همشهری امیرکبیر را شکست داد و بازی شهید باقری گویم و پادنا میمند یک-یک مساوی شد.

هلال احمر باید هفته بعد در شیراز به مصاف پرسپولیس شیراز قعرنشین مسابقات برود. کادر فنی هلال احمر علی رغم برد در این بازی سخت و نفسگیر ولی تمام فکرشان به سوی بهبودی دست مدافعشان یعنی ابوالحسن غلامی معطوف گردیده است و امیدوارند با دعای خیر هواداران هر چه سریعتر سلامتی ایشان حاصل گردد.

0be820d6-4ebf-462b-ae81-ee6d636e06d4

 

 

⚽️

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top