بستن

یک گراشی رییس بانک انصار استهبان شد

هفت برکه (گریشنا): عبدالحسین محمدی، کارمند گراشی بانک انصار، ریاست بانک انصار استهبان را برعهده گرفت. 

به گزارش خبرنگار هفت برکه ۱۹ دی ماه مراسم معارفه‌ی او در استهبان برگزار شد، شمسینی غیاثوند، مدیر شعب بانک انصار استان فارس با توجه به سیزده سال سابقه‌ی کار  محمدی در بانک انصار گراش و صلاحیتش در امور بانکداری، او را به عنوان گزینه‌ی مناسب برای ریاست بانک انصار استهبان انتخاب کرد.

محمدی، رییس بانک انصار استهبان می‌گوید: «ارتباط بیشتر با مردم، رساندن شعبه به درجه یک استان، معرفی فراگیر بانک انصار در استهبان و روستاهای اطراف، اهداف و برنامه‌هایی است که در طول خدمت آن را پیگیری خواهم کرد.»

گراشی‌های معدودی در ادارات و سازمان‌های خارج از شهرستان حضور دارند که اسم محمدی نیز از نوزدهم دی ماه در این لیست قرار گرفت.

MOHAMADI2

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

15 نظر

  1. انشاالله موفق تر باشن، اقای محمدی واقعا حقش بود. انشاالله ریسس شدن اقای باقرپور و باقری ،واقعا کارمندان بانک انصار خوش اخلاق و متین هستن خدا قوت به همه عزیزان .

  2. مایه مباهات و خرسندی است.
    حضور عبدالحسین عزیز هم در کسوت دوست و هم در کسوت هم‌شهری همیشه موجب دلگرمی بوده و هست. چرا که با تمام وجود خود را وقف ارباب رجوع و مخاطبان خود قرار می‌دهد و بدیهی است که در هر زمانه‌ای، با مردم بود و برای مردم بودن کاری سترگ است.

  3. دایی عزیزم، این انتخاب و انتصاب شایسته که نشان از لیاقت، تعهد و شایستگی های بارز جنابعالی دارد را تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون را برای شما خواستاریم.

  4. به جناب محمدی تبریک میگویم .ایشان در بانک گراش با صداقت و اخلاق نیک و احترام با مشتربان رفتار میکردند.شابستگی این سمت را دارند .

  5. ضمن تبریک به دوست و برادر عزیزم و همشهریان گرامی،ارزوی بهترینها رو واسه ایشون و خانواده محترمشون دارم.واقعا لیاقت این سمت رو داشتند

  6. تبریک عرضمیکنم خدمت جناب محمدی .و دستمریزاد میگم به اقای مهرابی بابت جذب و پرورش همچین نیروهایی .
    انصافا مدیریت و کارکنان بانک انصار گراش از بهترین کارمندانی هستن که تا بحال در ادارات و ارگانها دیدم

  7. بابا شما دیگه . یک لاری مدتی سرمربی تیم ملی هندبال شد . در دوران سرمربیگری او موفقیتهای خوبی هم کسب کرد . اما کسی خبردار نشد . شما دیگه دل به چه خوش می کنید

    1. هم تبریک میگم به جناب محمدی عزیز که باعث افتخار ما هستند و و هم تبریک می گم به اون مربی هندبال لاری که باعث سربلندی منطقه و سرشکستگی کسانی که به این چیزا اهمیت نمی دن و فکر می کنن اتفاق خاصی نیافتاده

  8. باعرض سلام و ادب
    از حمایت های بی دریغ همشهریان عزیز ممنونم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ی برای شهر گراش باشم. صمیمانه از آقای مهرابی ریاست محترم بانک انصار گراش و همکاران عزیزم تشکر می کنم که باعث پیشرفت بنده در بانک انصار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top