بستن

خودنمایی اسبان گراش در جشنواره زیبایی هرمزگان

هفت برکه (گریشنا): اولین دوره جشنواره زیبایی سوارکاری هرمزگان به میزبانی  بندرعباس در باشگاه سوارکاری ذوالفقار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سواری شهرستان گراش، روز جمعه بیست و چهارم دی‌ماه اولین دوره مسابقات زیبایی سوارکاری هرمزگان با ۷۰ راس اسب از شهرستان‌های رفسنجان، جهرم، لارستان‌، گراش، اوز ،  بندرعباس  و بندر کنگ در باشگاه سوارکاری ذوالفقار بندرعباس برگزار گردید.

در گروه اسبان عرب مرتضی پورشمسی با اسب وفا از باشگاه رخش گراش به همراه دو سوارکار دیگر به عنوان برتر رسید. و حمید شکوهی از باشگاه رخش گراش با اسب واگاس الماس به عنوان بهترین هندلر میدان شناخته شد. ماهور البری از باشگاه سوارکاری فاضل گراش نیز در میدان خودنمایی می‌کرد.

در گروه اسب های دره شوری، مرتضی پورشمسی از باشگاه رخش گراش با اسب روزگار و بیداد و مرتضی سلمانی با اسب توسن از مزرعه پرورش اسب اصیل یوسف رضا به میدان آمد که در آخر مرتضی پورشمسی با اسب بیداد از باشگاه رخش گراش بعنوان بهترین سوارکار و بهترین اسب از نظر داوران شناخته شد . و حمید شکوهی با اسب سردار گراش بعنوان بهترین هندلر در این بخش  شناخته شد.

فاضل آشفته  داور گراش حاضر در این رویداد از دیگر اتفاقات این مسابقات بود. نتایج کامل این مسابقات در سایت هیات سوارکاری هرمزگان منتشر شده است. (+)

savarkari1 savarkari2 savarkari3

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top