بستن

سوخت‌گیری از کپسول، پاترول را به آتش کشید

هفت برکه (گریشنا): سوخت گیری غیرمجاز خودرو پاترول در فداغ، با استفاده از سیلندر گاز خانگی آنهم در جلو انبار سیلندر گاز، حادثه آفرید.

به گزارش  فداغ نیوز، بیست و هفتم دی ماه یک دستگاه پاترول به هنگام سوخت گیری غیرمجاز با استفاده از سیلندرهای گاز مایع خانگی در فداغ، در کنار انبار مملو از سیلندرهای شارژ شده گاز مایع ، دچار آتش سوزی و انفجار شد که با حضور نیروهای امدادی، اعضای شورای اسلامی و مردم آتش سوزی مهار شد.

از نکات قابل توجه این حادثه حضور به موقع ماشین آتش نشانی آنهم با رانندگی افراد شورای اسلامی بود که با حضور به موقع خود و با کمک مردم ، توانستند آتش را در کمترین زمان ممکن مهار کنند.

به گفته اعضای شورای اسلامی تعداد چهار سیلندر گاز آتش نشانی مصرف مهار آتش شد.

همایون جهان‌پناه در این رابطه گفت: «ماشین آتش نشانی فاقد راننده و آتش نشان حرفه‌ای می‌باشد و هر زمان اتفاق غیر مترقبه‌ای روی می‌دهد اعضای شورای اسلامی و دهیاری رانندگی آنرا تقبل می‌کنند.»

به گزارش فداغ آنلاین، راننده خودرو که اهل روستای لب‌اشکن است نیز از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود که بلافاصله توسط افراد حاضر به بیمارستان بیرم منتقل می‌شود و بعد از آن برای درمان بیشتر به شیراز انتقال یافت.

fedagh1 fedagh2

3 نظر

  1. ادم خودش هم باید یه خورده عقل و شعور داشته باشه اخه ماشین دوگانه چیه که ادم بخره روسیه بیشترین میادین گاز جهان رو داره ولی ماشین هاشون بنزینی یا دیزلی هستن ولی ما داریم با جوون خودمون بازی میکنیم و همیشه یک بمب تو ماشین همراه داریم !!!!

  2. چرا عاقل کند کاری که بعد آرد پشیمانی .بابا جون نکنید ازاین کارا خدا نکرده اگر یه نفر ازبین رفته بود ارزش داشت، اگر یه خانواده یتیم شده بود و… ارزش داشت، نکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top