بستن

تیم ملی تنیس روی میز با مربی و سرپرست گراشی به قطر می‌رود

هفت برکه (گریشنا): روسای فعلی و پیشین هیات تنیس روی میز گراش در سمت مربی و سرپرست به همراه تیم ملی بزرگسالان به قطر سفر می‌کند.

به گزارش هیات تنیس روی میز مرتضی موغلی، به عنوان مربی تیم ملی و عبدالرضا افشار به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان برای اعزام به مسابقات تور حرفه ای جهانی قطر منصوب شدند. این مسابقات از سوم تا هشتم اسفند در قطر برگزار می‌شود. نوشاد عالمیان، نماینده ایران در المپیک‌های ۲۰۱۲ لندن و  ۲۰۱۶ برزیل و افشین نوروزی کاپیتان تیم‌ملی و نماینده تنیس روی میز ایران در المپیک ۲۰۰۸ پکن از بازیکنان تیم ملی در این رقابت‌ها خواهند بود.

مرتضی موغلی رییس هیات تنیس روی میز گراش در مورد انتخاب خود گفت: «سیاست فدراسیون در این یک سال در اردوها و سفرها این است که از مربیان جوان به صورت دوره‌ای در کنار سرمربی‌های تیم ملی استفاده کند.»

امسال رییس فدراسیون دو بار برای مسابقات قهرمانی نونهالان و اردوی تیم ملی بزرگسالان به گراش و لار سفر کرده است. موغلی در مورد تاثیر این سفرها می‌گوید: «به گفته رییس فدراسیون در آینده اگر شهرهای جنوب فارس همکاری کنند، گراش و لار به پایگاه اردوهای تیم ملی تبدیل می‌شود.»

عبدالرضا افشار از سال ۸۳ تا ۸۸ به مدت چهار سال رییس هیات تنیس روی میز گراش بوده است. افشار در مورد دلیل همراهی تیم ملی در این سفر گفت: «در مدتی که به عنوان رییس هیات تنیس روی میز بودم. شهرستان گراش بین ۱۴ شهرستان فعال استان فارس مقام برتر را به دست آورد و از آن زمان با آقای علی قارداشی آشنا شدیم. در این سال‌ها هم فعالیت‌های تنیس روی میز گراش بیشتر شده و این ارتباط زیادتر شده است. با توجه به آشنایی من با کشور قطر این پیش‌نهاد از طرف مرتضی موغلی مطرح شد که رییس فدراسیون نیز موافقت کرد.»

افشار در مورد نحوه اعزام تیم ملی گفت: « دو بازیکن و سرمربی تیم ملی دوم اسفند از تهران به لار می‌آیند و سپس با اضافه شدن من و آقای موغلی تیم به مسابقات تور جهانی قطر اعزام می‌شود.»

PingPong - Afshar - Mogholi

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

11 نظر

  1. سلام علیکم
    تبریک عرض میکنم خدمت برادران عزیز بزرگوار عبدالرضاافشار و مرتضی موغلی جهت سرپرستی و مربی تیم ملی تنیس روی میز.که باعث مسرت است
    دوستان عزیز این افتخار بزرگی است که شامل شهر عزیزمان شده است و توقع است از ایت دوتن حمایت کنیم که ان شالله این روند ادامه داشته باشد

  2. ایکاش کسی که حرفه خبرنگاری را انتخاب می کند حب بغض شخصی را جایگزین اطلاع رسانی سعی و کامل می کرد کم رنگ کردن تلاش اداره ورزش و شخصیت گرانسنگی مانند حسن نژاد چیز جالبی نیست هرچند مردم خوب فرق خوب و بد را تشخیص می دهند العاقبه للمتقین

    1. آقای حسن‌نژاد این جز خبرای ارسالی برای ما بوده و من برای تکمیلش با خود آقای موغلی تماس گرفتم، من هیچ نقشی در اطلاعات موجود در اون ندارم و فقط نویسنده خبر هستم. کم رنگ یا پررنگ کردن تلاش اداره و یا ارگانی از دست من نویسنده خارجه و برمیگرده به اطلاعات موجود در خبر. اگر نیاز به توضیحی از سوی اداره ورزش داره بهتره با لحن مناسب‌تری اون رو به ما منعکس کنید تا اضافه کنیم. اگر خبری ناقص باشد معمولا برای تکمیل و تایید خبر با اداره ورزش تماس می‌گیرم که اکثرا پاسخگو نیستد و حواله می‌دهند به خود روسای هیات.

  3. انشاالله با موفقیت و قهرمانى براى تیم ملى و همچنین افتخار گراشى ها به میهن عزیزمان برگردین.
    باید به آقاى افشار و موغلى هم تبریک فراوان گفت.
    البته خیلى ها چشم دیدن ندارن

  4. با سلام و عرض احترام ، موفقیت های پیاپی به ویژه موفقیت اخیر هیئت تنیس روی میز شهرستان گراش را به تمام خانواده تنیس روی میز این شهرستان علی الاخصوص آقای افشار و برادر گرامی ، دلسوز و کاربلد آقای مرتضی موغلی تبریک عرض می کنم و برای تمام اعضای خانواده تنیس روی میز ، توفیق بیشتر آرزومندم.

  5. با سلام
    در جواب امیرحسین
    اونجوری که من متن خبر خوندم،این خبر برای اطلاع رسانی هستش نه تشکر که شما توقع داری از آقای حسن نژاد تشکر بشه،درضمن اگر کسی میخواد واقعا کار کنه واسه شهرش دیگه نیازی به سر و صدا و شومن بازی نیست،هدف،انجام کار برای گراشه نه خودنمایی… و در اخر هم اگه برای سنجیدن تقوای انسان ها نظر امثال شما مهم باشه من سعی میکنم جز این دسته از ادما نباشم.

  6. معمولا گریشنا کلمات توهین امیز یا کامنت های نامناسب را حذف می کند ولی شما توهین شومن بازی را به افراد نسبت می دهید ولی بدون سانسور پخش می شود ب ایکاش من هم در خانواده‌های پرورش یافته بودم که می توانستم هر خزعبلاتی،را نثار دیگران کنم

  7. در جواب امیرحسین
    ابتدا باید خدمت شما عرض کنم اینجور ک پیداس شما با کامنتی ک گذاشتین مسائل شخصی رو وارد این خبر کردین و با دید و طرز فکر اشتباه یا درستی ک از قبل داشتین ب دنبال جبران گذشته بودین و با کینه حرف زدین … در ضمن افرادی ک سمت دارن توی شهر قرار نیس همیشه مورد تشویق قرار بگیرن حتی گاهی نقدی که محتوا داشته باشه و ب خوبی ارائه شود بیشتر به نفع خود شخص حسن نژاد و شهر گراش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top