بستن

یک برد بیرون از خانه‌ی ارزشمند برای هلال احمر

هفت‌برکه (گریشنا): تیم فوتبال هلال احمر گراش در هفته شانزدهم توانست تیم پرسپولیس شیراز را در خانه‌اش شکست دهد. تیم فوتسال شهدا اما در هفته قبل استراحت داشته است.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور، از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال استان، تیم هلال احمر که دو بازی قبلی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، پس از هفته‌ها ناکامی در شیراز به مصاف پرسپولیس رفت. دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند. در حالی که گراشی‌ها با گل سعید چترآبگون از حریف خود پیش بودند، در اواخر نیمه اول حریف صاحب ضربه پنالتی شد و بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه یک بر یک به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم، هلال احمر چهره تهاجمی‌تری را به خود گرفت و برای رسیدن به گل موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه شیرازی‌ها خلق نمود. تا اینکه باز هم توسط سعید چترآبگون، مهاجم آماده و گلزن این روزهای هلال احمر، به گل برتری رسید و در نهایت با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد.  با این برد، هلال احمر ۱۸ امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

در این بازی مسعود دشتابی، غلامرضا جوکار، محمدرضا روزبه، علی غلامی، سعید چترآبگون، محمدحسن پورشمسی، حمیدرضا بلوری، مرتضی چوبین، محمدخوشرو، مصطفی رادمرد و ابراهیم کامیاب به مربیگری محمدجواد آذربادگان به میدان رفتند.
تیم هلال احمر در هفته هفدهم، روز یکشنبه دهم بهمن‌ماه، میزبان لیدوما نورآباد ممسنی است. بازیکنان و مربیان این تیم امیدوارند با حضور و حمایت مسئولین، تماشاگران دلسوز و حمایت همه‌جانبه، صاحب هر سه امتیاز این دیدار خانگی شوند و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشند.

helalahmar1

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top