بستن

فرماندار: ۲۹ افتتاح و ۳ کلنگ‌زنی در دهه فجر

هفت‌برکه (گریشنا): ۲۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال در شهرستان گراش افتتاح می‌شود. سهم سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و خیرین به ۴۰ درصد پروژهای دهه فجر رسیده است.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، در این جلسه که صبح امروز دهم بهمن‌ماه ساعت ۱۰ صبح در دفتر فرمانداری برگزار شد، فرماندار گراش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خبرنگاران هفت‌برکه و سایر نشریات سطح شهر گفت: «از این که که اخبار و اطلاعات شهر و دولت را منعکس می‌کنید و مشکلات و کاستی‌ها و خواسته‌های مردم را به ما منتقل می‌کنید، تشکر می‌کنم.» سپس به تشریح برنامه‌های دهه فجر پرداخت.

فرماندار: ۲۹ افتتاح و ۳ کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش، افتتاح و کلنگ‌زنی سی و چهار پروژه در دهه فجر سال ۹۵ را سهم شهرستان گراش دانست و گفت: «بیست میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار به این پروژه‌ها اختصاص داده شده است که چهارده میلیارد و پانصد و ده میلیون تومان برای پروژه‌های آماده افتتاح و پنج میلیارد و نهصد میلیون تومان برای پروژه‌های کلنگ‌زنی پیش‌بینی شده است. از مجموع پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود، شصت درصد آن از اعتبارات دولت و چهل درصد از اعتبارات خیرین و محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.»

فرماندار گراش از افزایش سهم سرمایه‌گذاری استقبال کرد: « مجتمع گردشی- تفریحی شهر گراش که با سرمایه‌گذاری اولیه پنج میلیارد تومان در زمینی به مساحت دو هزار متر ساخته می‌شود؛ کلنگ‌زنی اجرای خط انتقال آب فداغ – خلیلی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان که تامین آب آن از چاه‌های دیده‌بان است و کل این هشت روستا را پوشش می‌دهد؛ و کلنگ‌زنی پارک تفریحی روستای خلیلی که توسط بخشداری و دهیاری با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.»

فرودی در ادامه به راه‌اندازی اداره فنی و حرفه‌ای و چهار خدمت دیگر در ایام فجر اشاره کرد و گفت: «اداره فنی و حرفه‌ای، بانک رفاه کارگران، مرکز شیمی درمانی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع)، صندوق توسعه کارآفرینی امید، و فرستنده رادیویی FM شهر گراش از جمله پروژه‌هایی هستند که در این ایام  افتتاح و راه‌اندازی می‌شود. امسال ۲۹ پروژه برای افتتاح و سه پروژه کلنگ‌زنی خواهیم کرد.»

فرودی در پایان اشاره‌ای هم به ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی برای دهه فجر در سطح شهرستان کرد: «برنامه‌های متنوعی از سوی آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، تربیت بدنی و تشکل‌های مذهبی و عمومی در سطح شهرستان در حال برگزاری است. با صدا و سیما برای پخش یک برنامه تلویزیونی هم در حال رایزنی هستیم. فردا شب هم حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و مشاور مقام معظم رهبری، در گراش برای اجرای برنامه حضور دارند.»

فرماندار شهرستان روز یکشنبه هفدهم بهمن‌ماه در بخش مرکزی و چهارشنبه بیستم بهمن هم برای افتتاح و کلنگ‌زنی در بخش ارد حضور دارد.

FARMANDAR

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top