بستن

فراخوان نخستین جشنواره هنرهای رادیویی لارستان منتشر شد

هفت‌برکه (گریشنا): نخستین جشنواره هنرهای رادیویی، ویژه شهرستان‌های جنوب فارس، اسفندماه به ابتکار انجمن گویندگی و دوبله لارستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، محمدعلی شامحمدی، رییس انجمن گویندگی و دوبله لارستان، در این خصوص گفت: «لارستان بعد از شیراز، تنها شهرستان استان فارس است که دارای تشکیلات اداری جهت فعالیت حرفه‌ای در این رشته است و جشنواره هنرهای رادیویی نه تنها در استان، بلکه در کشور به عنوان یک اتفاق فرهنگی و هنری جدید مطرح می‌شود.» او در خصوص اهداف این جشنواره نیز افزود: «پس از یک سال و نیم که از تاسیس انجمن گویندگی و دوبله لارستان می‌گذرد، بر آن شدیم تا داشته‌های علمی هنرجویان این رشته را در قالب نخستین جشنواره هنرهای رادیویی محک بزنیم.» شامحمدی درباره‌ی برنامه‌های این جشنواره نیز گفت: «همزمان با برگزاری جشنواره، برنامه‌های جنبی از جمله دعوت از اساتید مطرح گویندگی کشور جهت بالا بردن سطح کیفی جشنواره و همچنین سطح علمی هنرجویان استفاده می‌شود.»

این جشنواره در دو بخش رقابتی و ویژه برگزار می‌شود. بخش رقابتی شامل گویندگی، نویسندگی، و تولیدات رادیویی است و به صورت رقابتی برگزار می‌شود. شرکت‌ کنندگان می‌توانند فقط در یکی از رشته‌های بخش رقابتی شرکت نمایند. بخش ویژه آزاد و غیررقابتی است و به گویش‌های محلی در قالب‌های شعر، داستان، نویسندگی، گویندگی و نمایش‌خوانی اختصاص دارد. تمامی شرکت‌ کنندگان می‌توانند دراین بخش شرکت کنند.

تمامی شرکت‌کنندگان می‌بایست برای شرکت در جشنواره و ارسال آثارشان، از طریق تلگرام با شماره ۰۹۹۰۷۲۴۹۹۷۱ با جشنواره در تماس باشند. شرکت‌کنندگان کد بخش مورد نظرشان را به این شماره ارسال می‌کنند، و موضوعات و متن‌های مورد نظر جشنواره برای آنها ارسال می‌گردد. بعد از ضبط آثار بر اساس مواد دریافت شده، باید آنها را از طریق تلگرام به همین شماره یا از طریق ایمیل به آدرس duble.lar95@gmail.com ارسال کنند.

مهلت شرکت‌کنندگان جهت ارسال آثار فقط تا تاریخ اول اسفندماه ۱۳۹۵ است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزییات نحوه‌ی شرکت در هر بخش، آیین‌نامه جشنواره را به فرمت پی‌دی‌اف دریافت کنید (کلیک کنید).

Honarhaye Radioei

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top