بستن

کلاک، دریچه‌ای تازه رو به گراش

Kelak02 هفت‌برکه (گریشنا): مجله‌ی ویدیویی «کلاک» تازه‌ترین محصول رسانه‌ای موسسه هفت‌برکه است که از این هفته هر پنج‌شنبه ساعت ۱۹ منتشر می‌شود.

محمد خواجه‌پور، مدیر رسانه‌های موسسه هفت‌برکه، درباره این محصول تازه که امروز یازدهم بهمن‌ماه (یازدهِ یازده) به مناسبت «روز گراش» رونمایی می‌شود، می‌گوید: «تنوع در کار رسانه‌ای اهمیت زیادی دارد و باعث می‌شود مخاطبان گوناگون بتوانند به شیوه‌های مختلف به اخبار و اطلاعات دسترسی داشته باشند. بعد از راه‌اندازی رادیو هفت‌برکه به عنوان یک رسانه‌ی رادیویی، لازم دیدیم یک رسانه‌ی ویدیویی نیز به مجموعه اضافه کنیم.» به گفته خواجه‌پور، «این مجله تصویری به صورت فصلی و در هر فصل شامل هفت قسمت در سایت هفت‌برکه، آپارات و یوتیوب منتشر خواهد شد.»

ابوالحسن محمودی مسئولیت سردبیری کلاک را به عهده دارد. او در این مجموعه به دنبال موضوعات روز و مصاحبه‌های چالشی است، و می‌گوید قالب هر فصل ممکن است تغییراتی با فصل قبل داشته باشد. محمودی در مورد فصل اول این مجموعه می‌گوید: «در این فصل که در نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران در آبان‌ماه ۹۵ ضبط شد، در غرفه‌ی «گراش» با تعدادی از صاحب‌نظران گراشی در زمینه‌های مختلف مصاحبه کردیم. سعی کردیم مصاحبه‌ها را به شکل چالشی و پرسرعت انجام دهیم.»

هر قسمت از این مصاحبه‌ها در هفته‌های آینده، هر پنجشنبه ساعت ۱۹ در سایت‌های هفت‌برکه، آپارات و یوتیوب منتشر خواهد شد. در فصل اول با افراد مختلفی از جمله دکتر مسلم بمان‌پور (دکترای اقتصاد اسلامی)، حسین‌علی حسین‌شیری (فعال سیاسی)، محمدحسن جعفری و مهدی وفایی‌فرد (خبرنگار) مصاحبه شده است. مصاحبه‌ی مفصل خبرنگاران هفت‌برکه با دکتر احمد اقتداری، پژوهشگر بنام گراشی، در مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی نیز پایان‌بخش این فصل «کلاک» خواهد بود.

معرفی این مجله ویدیویی را از اینجا در کانال گراش در تلگرام ببینید.

Kelak-Trailer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top