بستن

شب شعر اهل بیت در شب میلاد حضرت زینب (س)

هفت‌برکه (گریشنا): دومین شب شعر استانی اهل بیت علیهم السلام گراش در شب میلاد حضرت زینب سلام الله علیها در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد شب شعر، این برنامه با موضوع مدح و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش برگزار می‌شود. سه مهمان ویژه این شب شعر، حاج احد ده‌بزرگی و سید امین جعفری از شیراز و محمدزمان گلدسته از تهران هستند. گلدسته در حال حاضر شاعر بسیاری از نوحه‌ها و شعرهای حاج صادق آهنگران است. در کنار این مهمانان، استاد خسرو حسن‌زاده هم سخنرانی کوتاهی خواهد داشت، و چند مولودی‌خوانی یک دقیقه‌ای نیز برای حضرت زینب سلام الله علیها توسط عباسپور، مداح گراشی، انجام خواهد شد. دوازده  شاعر برگزیده از استان فارس به شعرخوانی در این شب شعر دعوت شده‌اند، هرچند از خارج از استان هم اثر فرستاده شده، ولی فقط آثار شاعران فارس در حوزه داوری قرار گرفت.

ستاد شب شعر اهل بیت اعلام کرده است که هزینه‌های این برنامه کاملا مردمی است و همه مردم به شرکت در آن دعوت هستند. این شب شعر پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار خواهد شد.

Ahle Beit 1395

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top