بستن

هلال احمر به میانه جدول رسید

هفت برکه (گریشنا): تیم فوتبال هلال احمر در بازی هفته هفدهم خود در مقابل لیدوما نورآباد به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت داد.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور، بازی هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان فارس یکشنبه دهم بهمن‌ماه بین دو تیم هلال احمر گراش و لیدومای نورآباد به میزبانی تیم گراش انجام شد. گراشی‌ها که سه برد متوالی در هفته‌های اخیر را در کارنامه داشتند امیدوار بودند این روند رو به رشد را ادامه دهند و خود را به رده‌های بالاتر جدول برساند و در سوی دیگر لیدوما که امسال خود را به عنوان مدعی قلمداد کرده بود برای پیوستن به جمع مدعیان چشم به هر سه امتیاز این بازی داشتند.

قبل از شروع مسابقه مراسم بزرگداشت شهدای آتشفشان حادثه پلاسکو در سکوت یک دقیقه‌ای دو تیم و حاضرین در ورزشگاه برگزار گردید و یاد و خاطرات قهرمانان دلیر را زنده نگه داشتند.

در نیمه اول دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند و حملاتی بر روی دروازه همدیگر خلق نمودند ولی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

مراسم تقدیر از محمدجواد آذربادگان سرمربی هلال احمر به پاس زحمات چندین ساله و اخذ مدرک مربیگری A ایران حال و هوایی دیگر به ورزشگاه داد تا نیمه دوم تماشاگران شاهد بازی پر افت و خیزی از سوی دو تیم باشند. لیدوما خیلی سریع و در دقیقه ۵۱ صاحب ضربه پنالتی شد تا از حریف خود پیش بیفتد.

گراشی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند سرا پا حمله بودند و بی صبرانه به دنبال گل تساوی بودند هر چند حریف نورآبادی چشم به ضد حملات بسته بود فرصت‌های هلال احمر یکی پس از دیگری از دست می‌رفت تا اینکه در دقیقه ۸۷ سعید چترابگون مهاجم کهنه‌کار هلال احمر با ضربه سری استادانه دروازه تیم لیدوما را گشود تا این دیدار حساس و پرتنش در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسد.

هلال احمر با این برد ۱۹ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. هفته آینده هلال‌احمر باید در مرودشت به مصاف تیم گلستان فاروق مرودشت بروند.

مسعود دشتابی، غلامرضا جوکار، محمدحسن پورشمسی (۶۷محمد رضاروزبه)، حمیدرضا بلوری، علی غلامی، مرتضی چوبین (۸۸ مهدی شمسی)، رضا سوزنده، ابراهیم کامیاب، محمدخوشرو، مصطفی رادمرد و سعید چترآبگون برای هلال احمر در این بازی به مربیگری محمدجواد آذربادگان به میدان رفتند.

 

c0645dbf-5988-4656-96ea-5029a37d50fa

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top