بستن

ظرفیت تولید گوشت در گراش به ۱۵۰۰ تن رسید

هفت‌برکه (گریشنا): با افتتاح یک واحد گاوداری ۴۰۰ راسی، ظرفیت تولید گوشت گراش به سالانه هزار و ۵۰۰ تن رسید.

به گزارش خبرنگار گریشنا، چهاردهم بهمن‌ماه، پروژه سرمایه‌گذاری گوساله پرواری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان واقع در انتهای بلوار شهدا افتتاح شد. در این پروژه سرمایه‌گذاری، برای ۹ نفر به صورت ثابت و بیست نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

اصغر فرودی، فرماندار گراش، در مراسم افتتاح این طرح اشتغال‌زایی را از اولویت‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: «شهرستان گراش قطب توزیع و تولید گوشت قرمز جنوب استان فارس است و بهره‌برداری از این پروژه باعث رونق اشتغال‌زایی و تولید بیشتر فراورده‌های گوشتی می‌شود.»

مهندس علی جوکار، رییس اداره جهاد کشاورزی گراش، با اشاره به این که تولید گوشت قرمز در شهرستان سالانه هزار و پانصد تن است گفت: «با بهره‌برداری از این مکان، سالانه صد تن افزایش تولید در گوشت قرمز را خواهیم داشت و تمام تولیدات برای مصرف خود شهرستان گراش است. ساخت این مکان از سال ۹۳ با مدیریت رضا بهزادی شروع شده است و در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.»

12

9

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

4 نظر

  1. باسلام خدمت شما سایت گریشنا چراخبرها رادیرمیزنین چون این خبردوروزپیش درسایت های لاردیدم یعنی سایتهای لاربایدزودترخبرشهرستانن گراش راپوشش بدن واقعا جای سوال برام داره

    1. بعضی روزها که تراکم اخبار زیاد است مثل روز پنجشنبه یا دیروز، خبرها را تقسیم‌بندی می‌کنیم. این خبر قرار بود جمعه منتشر شود اما به دلیل حجم خبرهای بارش برف، به شنبه افتاد.

  2. دست نماینده دولت!!! درد نکند که پروژه های بخش خصوصی را افتتاح میکنند!
    دولت خوب به فکر اشتغال در شهر ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top