بستن

اسکیت دبستانی‌ها در دهه فجر

هفت‌برکه (گریشنا): به مناسبت دهه مبارک فجر، دیروز سه‌شنبه ۱۹ بهمن، یک دوره مسابقه اسکیت بین دانش‌آموزان دبستانی گراش برگزار شد.

به گزارش مجید افشار، این مسابقات بین کلاس‌های اول و دوم؛ سوم و چهارم؛ پنجم و ششم در ماده ۲۰۰ متر با حضور ۳۵ اسکیت‌باز نونهال، در بلوار الله‌قلی‌خان مقتدری برگزار شد. احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان؛ جعفری، رییس هیات اسکیت؛ اعضای هیات اسکیت و اولیای دانش‌آموزان در این مسابقات که با استقبال خوبی همراه بود، حضور داشتند.

در نتیجه مسابقات، از کلاس‌های اول و دوم، سحر باختر از دبستان ممتاز مقام اول؛ ابوالفضل اکبری از دبستان شهید بهزادی مقام دوم؛ و کوثر امین‌زاده از دبستان حضرت زینب (س) مقام سوم را به دست آوردند. از کلاس‌های سوم و چهارم؛ دیانا احتشام از دبستان ممتاز مقام اول؛ فضیلت جعفریان از دبستان فرهنگ مقام دوم؛ و علی جعفری از دبستان سلیمی مقام سوم را کسب کردند. از کلاس‌های پنجم و ششم نیز سینا شعبان‌نژاد از دبستان غدیر مقام اول؛ راحله رودیجانی از دبستان زهرا اطهر مقام دوم؛ و ملیکا صادقی از دبستان زهرا اطهر مقام سوم را به دست آوردند. در پایان به تمامی نفرات شرکت‌کننده لوح یادبود، و به نفرات برتر مدال و لوح سپاس اهدا شد.

Skate Dabestan (2)

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

2 نظر

  1. امسال ورزش گراش رونق فراوانی داشته است از تمام زحمتکشان ورزش گراش خصوصا جناب حسن نژاد ممنون و سپاس گذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top