بستن

کلاک دوم؛‌ ماجرای دو دوستِ خبرنگار

هفت‌برکه (گریشنا):‌ دومین مجله ویدیویی کلاک با دو مهمان خبرنگار منتشر می‌شود. مهدی وفایی‌فرد و محمدحسن جعفری مهمان این هفته‌ی کلاک هستند.

در کلاک دوم، ابوالحسن محمودی به سراغ دو خبرنگار گراشی رفته که سابقه فعالیت در خبرگزاری‌های رسمی کشور را داشته‌اند. مهدی وفایی‌فرد و محمدحسن جعفری، کار خبری خود را در نشریه‌های محله‌ای گراش شروع کردند و حالا ما آن‌ها را با عنوان رسمی خبرنگار می‌شناسیم.

مهدی وفایی‌فرد، کارشناسی خبرنگاری خود را از دانشکده خبر تهران اخذ کرده و برای مدتی خبرنگار خبرگزاری تخصصی دفاع مقدس و سایت خبری دانش‌جو آنلاین بوده است. محمدحسن جعفری نیز کارشناسی مدیریت فرهنگی خود را از دانشگاه سوره گرفته و در دو خبرگزاری دفاع مقدس و تسنیم کار کرده است.

Desktop2

در دومین نوبت کلاک، این دو خبرنگار گراشی از روند فعالیت‌های فرهنگی خود در گراش که بیشتر با برنامه‌ی خاکریز خاطرات گره خورده است، گفته‌اند و سرآخر به شغل مورد علاقه‌شان یعنی خبرنگاری و زیر و بم‌های آن پرداخته‌اند. این گفتگوها در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران ضبط شده است.

«کلاک» مجله ویدیویی محصول موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش است که هر هفته به سراغ فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهر می‌رود و با آن‌ها گفتگو می‌کند. این مجله هرهفته پنجشنبه در سایت گریشنا، آپارات، یوتیوب و تلگرام منتشر می‌شود.

 

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

2 نظر

  1. با عرض سلام و خسته نباشید.
    فقط کاش از فرد با تجربه تری برای مصاحبه استفاده میکردید.
    محمد رضا حجتی هستم.

  2. سلام جناب حجتی
    رویکرد مجله ویدیویی کلاک به سمت یک گفتگوی دوستانه و خودمانی است و برای همین است که سوالات خیلی پیچیده و تخصصی نمی‌شوند.

    آقای محمودی از باتجربه‌ترین خبرنگاران گراش هستند که در نشریات مختلف گراش به عنوان دبیر سرویس گزارش و دبیر خبری نشریه گراش با ما موسسه هفت‌برکه همکاری داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top