بستن

تشکر و گزارش نماینده دولت در ۳۸ سالگی انقلاب

هفت‌برکه (گریشنا): فرماندار گراش با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در گزارش کوتاه خود از فعالیت سه ساله دولت تدبیر و امید اعلام کرد پروژه‌های به ارزش ۹۲ میلیارد تومان در این مدت افتتاح شده است.

به گزارش حجت عابدی، فرماندار گراش پیش از خطبه نماز جمعه ۲۲ بهمن به مناسبت حضور باشکوه و با صلابت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان جمهوری اسلامی را مایوس کرده و پاسخ محکمی به آن‌ها دادند.

اصغر فرودی با بیان این که انقلاب اسلامی جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است، اظهار داشت: تقویت روحیه خود باوری در بین جوانان از برکات انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی جمهوریت و اسلامیت را با هم به ارمغان آورده است کم رنگ کردن هر یک از این دو مفهوم خیانت به انقلاب است.

فرماندار گراش با بیان این که بزرگترین آفت انقلاب اسلامی القاء این تفکر است که دین قدرت مدیریت اداره جامعه را ندارد، ادامه داد: سوء مدیریت، عدم اطلاع از روابط بین الملل و اصول دیپلماسی خارجی و بهانه به دست دشمن دادن و تحمیل هزینه‌های غیر ضرور بر کشور باعث تقویت این تفکر می شود.

اصغر فرودی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم شهرستان گراش در جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان ساخت: مردم با حضور پرشور و نشاط خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دادند پشت سر رهبری و در کنار مسولین نظام ایستاده اند و از هیچ تهدیدی نمی‌ترسند.

وی یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی را تعیین سرنوشت آینده کشور به دست مردم عنوان کرد و افزود:انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام است و در این راستا تلاش می‌شود همه راه‌ها و شکل‌ها در مدیریت جامعه منطبق با اسلام باشد.

رییس شورای تامین شهرستان گراش محتوای انقلاب اسلامی تکیه به سیره اهل بیت عنوان و تصریح کرد: ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران مبتنی بودن آن با مکتب اهل بیت است که مقام معظم رهبری آن را به عنوان مردم‌سالاری دینی یاد کردند.

وی با تشریح وضعیت استقلال کشور در قبل و بعد از انقلاب گفت: در همه عرصه‌ها به پیشرفت دست پیدا کردیم و در همه حوزه‌ها توانستیم با اتکا به تدابیر رهبر معظم انقلاب و بزرگان نظام و تلاش جوانان به پیروزی‌های چشمگیری دست پیدا کنیم به طوری که امروز شاهد هستیم که ۸۵ درصد محصولات کشاورزی تولید داخلی است.

فرودی با بیان این که دشمنی دشمنان اسلام ادامه‌دار است، اظهار داشت: دشمن در صدد است تا ناکارآمدی نظام اسلامی را نشان دهد و با استفاده از ابزارها و ظرفیت‌های خود به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی است که در این جا می‌بایست مردم هوشیار باشند و بهانه به دست دشمن ندهند.

فرماندار گراش به تشریح سه سال خدمت دولت یازدهم در شهرستان گفت: شهرستان گراش با تدبیر دولت یازدهم و حمایت مردم در مسیر توسعه قرار گرفت با پیگیری‌ها و راه یزنی‌های بسیاری که شد ظرف مدت سه سال اخیر ۹۲ میلیارد تومان پروژه در سطح شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح شد که از این میان ۲۶ درصد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و کمک خیرین عزیز بود و ۷۴ درصد از محل بودجه‌های دولتی در جهت توسعه متوازن شهرستان جذب و توزیع شد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو را سرنوشت‌ساز عنوان کرد و افزود: حضور گستره مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در‌ سال آینده باعث اقتدار نظام اسلامی می‌شود و این حضور مهم و تاثیرگذار است.

13951122 - Rostampoor (129)

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top