بستن

بازدید امام جمعه گراش از موسسه هفت‌برکه

هفت‌برکه (گریشنا): امام جمعه گراش در بازدید از موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه، بر انتشار اخبار دقیق در اسرع وقت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، صبح روز پنجشنبه بیست و یکم بهمن‌ماه، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا شاهچراغ از موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه و استودیو پارسینا بازدید کرد. امام جمعه دقایقی با عکاسان و خبرنگاران این موسسه به گفت‌وگو پرداخت و از آنها برای انتشار اخبار تشکر کرد. این اولین بازدید امام جمعه گراش از این موسسه از زمان حضور شش‌ماهه‌اش در گراش است.

امام جمعه در ابتدای حضور خود به استودیو پارسینا رفت و برای لحظاتی شاهد ضبط برنامه رادیویی این موسسه بود. بعد از این، او به موسسه هفت‌برکه آمد و از مجموعه کتابخانه این موسسه و موزه کتاب‌های شیخ رحمانی دیدن کرد. او بس از بررسی کتاب‌های این موزه گفت: «کتاب‌های خوبی در قفسه‌ها موجود است، مخصوصا کتاب‌هایی که کمی قدیمی‌تر است. امیدوارم فرصت دیگری پیش آید و با دقت بیشتری از نزدیک این کتاب‌ها ببینم. بهتر است از این کتاب‌ها با دقت بیشتری مراقبت شود. همچنین تقدیر و تشکر دارم از موسسه هفت برکه و رسالت و وظایف یک رسانه در امر اطلاع رسانی از جمله روشنگری نسبت به مسائلی هم چون فساد و تبعیض و بی عدالتی.»

محمدعلی شامحمدی، مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری هفت‌برکه، بعد از خوش‌آمدگویی از حضور امام جمعه در موسسه‌ی هفت‌برکه و استودیو پارسینا گفت: «اطلاع‌رسانی و تلاش برای اشراف مردم به مسائل روز اجتماعی، فرهنگی و هنری به شکل سالم هدفی است که ما آن را دنبال می‌کنیم. امیدواریم با همکاری مسئولین شهر بتوانیم در حوزه‌ خدمات‌رسانی فرهنگی نقش و وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم.»

شامحمدی همچنین در این دیدار حجت الاسلام شاهچراغ خواست که با معرفی روابط عمومی دفتر امام جمعه، زمینه ارتباط بیشتری برای پوشش دادن اخبار دفتر فراهم شود.

emam jomeh1

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top