بستن

داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراها، گواهی عدم سوء پیشینه بگیرند

هفت‌برکه (گریشنا): «به داوطلبان نامزدی در انتخابات شورای شهر و روستا توصیه می‌کنیم از حالا به فکر دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود باشند، چون در هنگام ثبت نام برای انتخابات، ارائه‌ی این گواهی الزامی است.»

این را غلامی، کارشناس امور اجتماعی و انتخابات فرمانداری گراش، در گفتگو با هفت‌برکه می‌گوید و توضیح می‌دهد: «زمان ثبت نام برای انتخابات شوراهای شهر و روستا، از بیست و نهم اسفند به مدت یک هفته تعیین شده است، اما ممکن است این تاریخ به یک هفته عقب‌تر منتقل شود. این بحث مطرح است که به خاطر مصادف شدن با تعطیلات پایان سال، زمان ثبت نام به هفته‌ی آخر اسفندماه تغییر کند. البته هنوز تصمیم نهایی به ما ابلاغ نشده است.»

با این وجود، غلامی تاکید می‌کند: «صدور گواهی عدم پیشینه ممکن است ده تا پانزده روز طول بکشد، و فرصت چندانی هم تا شروع ثبت نام برای انتخابات باقی نمانده است. در نتیجه ما در اطلاعیه‌ای که به همین منظور منتشر کرده‌ایم، به داوطلبان توصیه کردیم در این زمینه سریع‌تر اقدام کنند.»

کارشناس انتخابات فرمانداری اعلام می‌کند هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و دادگاه شهرستان انجام شده است. داوطلبان نامزدی در انتخابات شورای شهر باید به فرمانداری گراش، و داوطلبان نامزدی در انتخابات شورای روستا باید به بخشداری مراجعه کنند.

اطلاعیه فرمانداری

متن اطلاعیه فرمانداری شهرستان گراش در مورد دریافت گواهی عدم سوء پیشینه بدین شرح است:

«بدین وسیله به اطلاع آن دسته از افرادی که قصد داوطلب شدن در انتخابات شورای اسلامی شهر و یا روستا را دارند می‌رساند طبق تبصره ۳ ماده ۲۶ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به هنگام ثبت نام به شرطی که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، الزامی است. بدین منظور متقاضیان بایستی از هم‌اکنون نسبت به اخذ معرفی‌نامه از فرمانداری و یا بخشداری و ارائه آن به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گراش واقع در بلوار معلم جهت صدور گواهی عدم سوء پیشینه اقدام نمایند.»

۲۳ بهمن ۱۳۹۵

فرمانداری شهرستان گراش

Etelaeih Entekhabat

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top