بستن

«ارتباط اجتماعی جوانان» در یک کارگاه آموزشی

هفت‌برکه (گریشنا): کارگاه آموزشی «ارتباط اجتماعی در جوانان» به همت واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در سالن آمفی تاتر دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد. این کارگاه با حضور کاظم عسکری‌زاده، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، به عنوان مدرس و با گروه هدف مراقبین سلامت، پرسنل ستادی دانشکده و معاونت بهداشت و درمان و همچنین مربیان بهداشت مدارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش، کاظم عسکری‌زاده در این کارگاه یک‌روزه در خصوص پیشگیری از رفتار مخاطره‌آمیز، آشنایی با ارتباط اجتماعی مناسب که منجر به محیط امن در خانواده می‌شود، چگونگی الگوسازی مثبت در جوانان و توانمندسازی جوانان در روابط بین فردی صحبت کرد.

مریم مکرمی، مسئول واحد سلامت جوانان، نوجوان و مدارس و مسئول اجرایی این برنامه، هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با ابعاد روابط اجتماعی موثر در جوانان و شناخت روابط اجتماعی سالم عنوان کرد. او گفت: «بر مبنای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، بند دو سیاست‌های جمعیتی و بند چهار سیاست‌های کلی خانواده، اداره سلامت جوانان موظف است تا ازدواج سالم و آسان را بر مبنای آن روابط اجتماعی سالم و بر مبنای فرهنگ اسلامی ایرانی ترویج نماید. بند شش سیاست‌های ابلاغی جمعیت نیز به کاهش رفتارهای مخاطره‌آمیز، اعتیاد و رفتارهای ناسالم در جوانان اشاره دارد که بر پایه مهارت‌آموزی در زمینه شیوه زندگی سالم است. بر همین اساس، واحد جوانان معاونت بهداشت در این خصوص چنین برنامه‌هایی در دست اجرا دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top