بستن

۴۰ خانه در پاقلعه خراب شد/ نیاز به نایلون و وانت برای امدادرسانی

هفت‌برکه (گریشنا): با ورود به ساعات بحرانی بارندگی، افراد چگونه می‌توانند به دیگر همشهریان کمک کنند؟

قاسم فرسوده، معاون فرماندار گراش، در گفتگو با خبرنگار گریشنا در مورد ملزومات مورد نیاز آسیب‌دیدگان گفت: «در حال حاضر بیش از هر چیز به نایلون برای پوشش دیوار و سقف‌ها نیاز داریم. اگر افرادی نایلون در اختیار دارند، می‌توانند آن را به هلال‌ احمر تحویل دهند. همچنین افراد دارای خودرو به ویژه وانت‌های شاسی‌بلند و خودروهای دارای دنده کمکی که مایل به همکاری هستند، به فرمانداری یا هلال‌ احمر مراجعه کنند.»

درخواست ستاد مدیریت بحران از همشهریان این است که از حضور در جاده‌های فرعی و گشت و گذار بی‌مورد در شهر خودداری کنند تا نیروهای امدادی بتوانند سریع به نقاط حادثه‌دیده مراجعه کنند.

بعد از حادثه برق‌گرفتگی امروز صبح که به مرگ یک دختر انجامید (خبر در گریشنا) ظهر نیز یک پسربچه هفت‌ساله در تقاطع خیابان امام و خیابان تمیز در جوی آب سقوط کرد این کودک بعد از رد شدن از زیر پل نجات پیدا کرد.

همچنین یکی از شهروندان پیش‌نهاد داده است مردم با غذای گرم نیروهای امدادی را پشتیبانی کنند.

با افزایش بارندگی‌ها، مشکلات محله پاقلعه گراش بیشتر خود را نشان داد. از صبح امروز تعدادی از خانه‌های مسکونی در محل پاقلعه گراش خراب شده است.

به گفته محمد شکاری از پایگاه امداد بین‌ شهری هلال‌ احمر گراش، از صبح امروز حداقل ۴۰ خانه در بخش‌هایی دچار ریزش شده است. ساکنین این منازل به منزل اقوام خود منتقل شده‌اند. به برخی از خانه‌های دیگر نیز برای خطر تخریب اخطار داده شده است.

بارندگی در گراش ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود در ساعت‌های آینده شدت بارندگی افزایش یابد.

barandegi1

 

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top