بستن

سه روز تلاش شهرداری برای مقابله با بحران

هفت‌برکه (گریشنا): بارش باران طی چند روز گذشته باعث ایجاد خسارت به منازل و معابر در گوشه و کنار شهر شده است. شهرداری گراش با تشکیل ستاد مدیریت بحران، در تمامی ساعات شبانه‌روز در حال امدادرسانی به همشهریان بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش، تا امروز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه، خدمات‌رسانی شهرداری شامل این موارد بوده است: استفاده از کلیه دستگاه‌های موجود در انبار ستاد مدیریت بحران شامل: لجن‌کش، موتور برق، دستگاه برش، پیکور، اره برقی، سیم بکسل، و پمپ آّب به دلیل وخامت شرایط؛ پرکردن ۳۰۰ گونی ماسه برای کنترل سیلاب؛ جمع‌آوری و دپوی بیش از ۱۰۰ سرویس مخلوط در محل جنب موتوری شهرداری؛ ۶۰ مورد ایجاد خاکریز در سطح شهر؛ ۱۵۰ مورد خاکریزی توسط لودر در جاهای مورد نفوذ آب؛ بازگشایی معابر و پل‌ها در سطح شهر و شهرک‌ها بیش از ۱۵۰ مورد؛ تخلیه آب توسط کف‌کش‌ها بیش از ۵۰ مورد؛ تهیه و استفاده از گونی‌های ماسه به تعداد ۳۰۰ عدد و ۴۰  عدد گونی استفاده شده در جلوی ورودی مسکن حوزه علمیه برادران؛ احداث کانال به طول ۵۰۰ متر در مجاورت مسکن مهر بسیجیان تا دانشکده علوم قرانی به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به داخل مسکن مهر بسیجیان؛ خاکریزی جهت کودکستان پیام‌آوران؛ رهاسازی خودروهای گرفتار شده در سیلاب به تعداد ۸۵ دستگاه؛ ۸۰ مورد بازکردن مسیرهای تجمع آب در مناطق مختلف شهر؛ بازگشایی تمامی پل‌ها و مسیرهای عبور سیل در خیابان امام و خیابان بسیج؛ جمع‌آوری و تخلیه مداوم زباله‌های سطح شهر در ایام بارندگی؛ هدایت مسیر سیلاب خیابان آبیاری به داخل رودخانه؛ بیش از ۳۰ مورد تخلیه آب از داخل زیرزمین منازل مسکونی؛ جمع‌آوری سریع و اصولی درخت‌های شکسته‌شده‌ی بلوار شهید سعادت، معلم، خیابان امام خمینی (ره)، پارک ابوریحان، بلوار جانبازان، بلوار ملاصدرا، و بلوار کوثر بر اثر باد شدید در طول بارندگی بیش از ۱۲۰ مورد؛ توزیع و استفاده از ۵۰ جفت چکمه لاستیکی، لباس بارانی و چتر در بین پرسنل؛ توزیع  ۴۰ بسته نوار خطر زرد رنگ جهت نصب در محل‌های پرخطر.

شهرداری گراش در پایان ستاد مدیریت بحران شهرداری گراش از همه‌ی شهروندانی که راننده و مالک ماشین‌های سنگین بودند و جانانه در این مدت به یاری شهر و شهروندان آمدند، تقدیر و تشکر می‌کند.

baran2

8 نظر

  1. ما که تازه امروز فهمیدیم گراش چقدر بارون اومده آخه تلویزیون اسمی از گراش نبرد و امروز بعد تماس با ننه آغامون تازه فهمیدیم چه خبره خسته نباشید

  2. واقعا به بچه های ستاد بحران عرض خسته نباشید و خدا قوت باید گفت…اجرتون با خدای متعال.‌.از پرسنل اداره برق هم کمال تشکر را داریم که تو این موقغیت بحرانی برق اصلا قطع نشده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top