بستن

کلاک این هفته منتشر نمی‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): مجله ویدیویی کلاک این هفته به دلیل این که مصاحبه‌شونده، حسینعلی حسین‌شیری، اجازه نشر آن را نداد، منتشر نخواهد شد.

حسین‌علی حسین‌شیری، فعال سیاسی و یکی از دو نامزد گراشی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۴ بود. او در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران در غرفه «گراش» حاضر شد و درباره حضورش در انتخابات و گروه‌های موثر سیاسی در حوزه انتخاباتی لارستان، گراش و خنج گفت.

IMG_6745

به گفته ابوالحسن محمودی، تهیه‌کننده کلاک، علارغم نهایی‌شدن و تدوین کامل این گفتگوی دو قسمتی، حسین‌شیری اجازه نشر آن را به گردانندگان کلاک نداده است. این گفتگوی سی دقیقه‌ای چهارماه پیش در تهران ضبط شده بود.

محمودی می‌گوید: دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس آن‌قدر عجیب شروع شد و به پایان رسید که به نظر، کمتر کسی لحظات آخر منتهی به ۷ اسفند را فراموش می‌کند. کاندیدا ماندن دو گراشی به نظر خیلی‌ها یک نتیجه دوسر باخت بود و در کلاک این هفته ما با یکی از این دو نفر پیرامون چرایی این اتفاق صحبت کرده بودیم که برخلاف انتظار ایشان شب گذشته اجازه نشر گفتگو را به ما ندادند.

حسین‌شیری در بخش اول این گفتگو ضمن انتقاد به نحوه تشکیل کارگروه انتخابات گراش، کارگروه دیگری را به عنوان معتمدین شهر معرفی کرده است. همچنین او در بخشی از گفتگو به برهم‌زنندگان سخنرانی انتخاباتش اشاره کرده است.

کلاک، مجله ویدیویی محصول موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش است که پنجشنبه هر هفته در سایت گریشنا، تلگرام و آپارات منتشر می‌شود.

شما می‌توانید قسمت‌های دیگر کلاک را از این لینک مشاهده کنید.

گفتنی است احمدخان اقتداری، پژوهشگر نام‌آشنای خلیج فارس، مهمان نوبت بعدی کلاک است که پنجشنبه هفته آینده منتشر خواهد شد.

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

7 نظر

  1. با سلام همینطور جناب وکیل خودشون بهتر میدونن چرا در بازی دو سر باخت اصرار و تکروی خودشون پا فشاری کردن….و حالا چه چیزی بیان کردن که بعد از حدود سه ماه مانع ب انتشارش شدن…این برای من برداشت میشه که در انتخابات گذشته پذیرش اشتباه خودش میرسونه…

  2. آقای حسین شیری
    شما مگر در مصاحبتون چی گفتید که الان اجازه پخش اون رو ندادید؟
    شما با این روحیه محافظه کاری میخواستید بر مسند نمایندگی مردم بنشینید؟

  3. جناب فریدون ایا ملاک ارا بیشتر داشتن هستش تا جایی که هم میدانن و میدانیم از صدر اسلام تا کنون حتی در عمر ۳۸ سال نظام ثابت شده ملاک ارا بیشتر نیست….

  4. سلام.
    مساله انتخابات نباید به این ‌زودی از دهن مردم پاک میشد. یک تحلیل و بیان نظرات و دیدگاه های مردمی باعث میشد تا در انتخابات اینده تکرار اشتباه نداشته باشیم.
    بجز اقای جهانبانی دکتر فتحی فقهی متاسفانه اقایان بهمنی و حسین شیری راه را برای مردم سخت کردند و امروز شرایط به گونه ای است که ما داریم تاوان اشتباه منیت های افراد را پس میدهیم.

    به نظر میرسد بهترین عنوان برای اینکه حسین شیری و بهمنی بخواهند گذشته را جبران کنند این است که دیگر در عرصه انتخابات شرکت نکنند و این جواب خوبی است برای اشتباه گذشته

    خواسته مردم در انتخابات اینده مجلس از این اقایان باید این باشد این مساله شاید امیدی برای مردم باشد.

    حرکت این افراد خسارت جبران ناپذیری برای مردم داشت و امروز مطالبه مردم این است که این افراد ضربه بیشتری به پیکره شهر وارد نسازند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top