- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

کلاک این هفته منتشر نمی‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): مجله ویدیویی کلاک این هفته به دلیل این که مصاحبه‌شونده، حسینعلی حسین‌شیری، اجازه نشر آن را نداد، منتشر نخواهد شد.

حسین‌علی حسین‌شیری، فعال سیاسی و یکی از دو نامزد گراشی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۴ بود. او در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران در غرفه «گراش» حاضر شد و درباره حضورش در انتخابات و گروه‌های موثر سیاسی در حوزه انتخاباتی لارستان، گراش و خنج گفت.

IMG_6745

به گفته ابوالحسن محمودی، تهیه‌کننده کلاک، علارغم نهایی‌شدن و تدوین کامل این گفتگوی دو قسمتی، حسین‌شیری اجازه نشر آن را به گردانندگان کلاک نداده است. این گفتگوی سی دقیقه‌ای چهارماه پیش در تهران ضبط شده بود.

محمودی می‌گوید: دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس آن‌قدر عجیب شروع شد و به پایان رسید که به نظر، کمتر کسی لحظات آخر منتهی به ۷ اسفند را فراموش می‌کند. کاندیدا ماندن دو گراشی به نظر خیلی‌ها یک نتیجه دوسر باخت بود و در کلاک این هفته ما با یکی از این دو نفر پیرامون چرایی این اتفاق صحبت کرده بودیم که برخلاف انتظار ایشان شب گذشته اجازه نشر گفتگو را به ما ندادند.

حسین‌شیری در بخش اول این گفتگو ضمن انتقاد به نحوه تشکیل کارگروه انتخابات گراش، کارگروه دیگری را به عنوان معتمدین شهر معرفی کرده است. همچنین او در بخشی از گفتگو به برهم‌زنندگان سخنرانی انتخاباتش اشاره کرده است.

کلاک، مجله ویدیویی محصول موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش است که پنجشنبه هر هفته در سایت گریشنا، تلگرام و آپارات منتشر می‌شود.

شما می‌توانید قسمت‌های دیگر کلاک را از این لینک مشاهده کنید. [1]

گفتنی است احمدخان اقتداری، پژوهشگر نام‌آشنای خلیج فارس، مهمان نوبت بعدی کلاک است که پنجشنبه هفته آینده منتشر خواهد شد.