بستن

پیگیری پرونده‌ی شهر اَرد و بخش فداغ در وزارت کشور

هفت‌برکه (گریشنا): در سفر فرماندار و بخشداران گراش به تهران موضوع تاسیس شهرداری ارد و ارتقا فداغ به بخش در وزارت کشور پیگیری شد.

به گزارش دفتر فرماندار گراش اصغر فرودی فرماندار گراش به همراه بخشداران مرکزی و ارد برای شرکت در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات در تهران به سر می‌برد. (متن سخنان رییس‌جمهور در این همایش) همزمان با شرکت در این همایش این هیات برای پیگیری خواسته‌های شهرستان دیدارهایی نیز داشت.

Vezarat Keshvar

فرماندار گراش به منظور ارتقاء دهستان فداغ‌ به بخش و تاسیس شهرداری در مرکز بخش ارد با حضور در وزارت کشور به همراه بخشداران مرکزی و ارد با دکتر سعید جلالی مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار گراش در این دیدار ارتقاء دهستان فداغ به بخش و تاسیس شهرداری در مرکز بخش ارد را در راستای توسعه و رشد متوازن مناطق و بسط عدالت اجتماعی عنوان کرد و گفت: طرح های توجیهی ارتقاء این مناطق برابر مقررات و ضوابط تقسیمات کشوری آماده است و پیگیری های آن در سطح استان انجام شده که امیدواریم با تسریع در تصویب این موضوع شاهد خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم این منطقه باشیم.

اصغر فرودی راه اندازی شهرداری در بخش ارد و بخشداری در دهستان فداغ را تسریع در خدمات رسانی به منطقه محروم شهرستان گراش عنوان کرد و افزود: زیرساخت‌های لازم در بخش ارد و دهستان فداغ آماده است و با توجه به گذشت پنج سال از ارتقاء دهستان ارد به بخش متاسفاته هنوز شهرداری در این بخش راه‌اندازی نشده است.

وی با بیان اینکه ارتقاء دهستان فداغ به بخش مطالبه اصلی اهالی این روستا است، افزود: دهستان فداغ با وجود فاصله زیاد به مرکز شهرستان و داشتن روستاهای متعدد نظیر روستای خلیلی، لب اشکن، حسین آباد، محمد زینا، حیدر آباد، کنگ و ریشه و بشیر آباد استحقاق ارتقاء به بخش را دارد.

نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش از قول مساعد بررسی دکتر جلالی مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور خبر داد و افزود: پیگیری برای تاسیس شهرداری و ارتقاء دهستان فداغ به بخش در مرکز استان و وزارت کشور بررسی و پیگیری می‌شود.

Vezaratkeshvar2

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top