- هفت‌برکه | گریشنا - https://7berkeh.ir -

قلب ناآرام، خبرنگار پیشکسوت را به بیمارستان فرستاد

هفت‌برکه (گریشنا): قاسم ایزدیان، خبرنگار پیشکسوت گراشی، به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، ظهر نهم اسفندماه، اصغر فرودی، فرماندار شهرستان، به همراه جمعی از روسای ادارات شهرستان از قاسم ایزدیان که به علت بیماری قلبی در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع)  بستری است عیادت کردند.

روز یکشنبه هشتم اسفند نیز دکتر احمد عبدالهی برای دومین بار با حضور در بیمارستان امیرالمومنین علی علیه السلام گراش، از قاسم ایزدیان، از پیشکسوتان خبرنگاری و اولین خبرنگار شهرستان عیادت کرد. رییس دانشکده علوم پزشکی گراش در این عیادت، ضمن گفتگو با پزشک معالجِ این خبرنگار پیشکسوت، از روند درمان وی مطلع شد. دکتر احمد عبدالهی، از خدمات قاسم ایزدیان در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی و همکاری او با روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش و انتشار اخبار این دانشکده قدردانی و برای سلامتی این خبرنگار پیشکسوت آرزوی سلامتی کرد.

قاسم ایزدیان پنجشنبه به دلیل سکته قلبی در بخش CCU بیمارستان امیرالمومنین علی علیه السلام گراش بستری شد. نمایندگی روزنامه خبر جنوب در گراش، و خبرنگاری خبرگزاری حافظ و ایران آنلاین از خدمات قاسم ایزدیان است.

ایزدیان متولد ۱۶ دی‌ماه ۱۳۳۱ در گراش است. او ۲۸ دی‌ماه ۶۳ فعالیت خبرنگاری‌اش را با روزنامه خبر جنوب شروع کرد. از همان موقع، یک دکه مطبوعاتی به نام «شهید محقق» راه‌اندازی کرد که برای بسیاری از همشهریان خاطره‌ای خوش است. یک سال بعد نیز خبرنگار صدا و سیمای مرکز فارس شد و تا سال ۱۳۸۱ در این سمت باقی ماند. ایزدیان سال ۷۴ به خاطر کارش به شیراز نقل مکان کرد. اما در دهه هشتاد، دوباره به گراش بازگشت و در حال حاضر در دفتری کار خبرنگاری خود را ادامه می‌دهد.

سایت خبری گریشنا و مجموعه هفت‌برکه برای این خبرنگار پیشکسوت آرزوی سلامتی می‌کند.

[1]

[2]