بستن

تیم شهید یوسفی، قهرمان شب‌های فوتسالی بسیجیان

هفت‌برکه (گریشنا): تیم شهید حسینعلی یوسفی قهرمان مسابقات پایگاه‌های مقاومت شد.

به گزارش مجید افشار دومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت و همدلی یادواره شهیدان باباحسن و محمدکاظم جعفری به همت بسیجیان پایگاه حضرت ولی عصر(عج) به مدت ۹ شب از اابتدای اسفندماه در سالن شهید مشتاقی برگزار شد.

تیم‌های شهید دستغیب از پایگاه مقاومت شهید دستغیب، شهید علیرضا جعفری و شهید حسینعلی یوسفی از پایگاه مقاومت حضرت علی اکبر (ع)، شهید سیدمحمد محقق از پایگاه مقاومت امام جعفر صادق(ع)، شهید حسینعلی غلامی از پایگاه مقاومت حضرت باب الحوائج (ع)، شهید بابا حسن جعفری و  شهید محمدکاظم جعفری از پایگاه مقاومت حضرت ولی عصر(عج) و شهید شریفی از لار در قالب دو گروه چهار تیمی به مصاف هم رفتند.

به پایان بازی‌های گروهی تیم‌های شهید یوسفی، شهید علیرضا جعفری، شهید محقق و شهید باباحسن جعفری به مرحله‌ی نیمه نهایی صعود کردند در این مرحله تیم شهید محقق در یک بازی زیبا و مهیج توانست تیم شهید باباحسن جعفری را در ضربات پنالتی شکست دهد و به فینال راه یابد در بازی بعدی تیم شهید یوسفی از سد تیم شهید علیرضا جعفری گذشت و دیگر فینالیست مسابقات مشخص شد.

بازی فینال در سالن مملو از تماشاگر و با حضور مسولین و خانواده‌ی شهیدان جعفری آغاز شد. دو تیم شهید یوسفی و شهید محقق با قضاوت مجید افشار و مرتضی آشفته و وقت نگه‌دار اسماعیل بلبلی و سرپرست بازی مهدی کهندلی بازی کردند.

این دوئل تماشایی دو تیم مدعی پس از سوت پایان بازی سه بر یک با گلهای مجتبی شیرشمسی دوگل و محمد عظیمی در برابر تک گل احمدرضا غفاری به سود تیم شهید یوسفی به پایان رسید و این تیم توانست در دومین سال پیاپی در این بازی‌ها به مقام قهرمانی دست یابد.

تیم شهید محقق به مقام دوم و تیم شهید علیرضا جعفری مقام سوم رسیدند. تیم شهید شریفی لار کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را دریافت کرد.

در بین دو نیمه بازی فینال از مهدی کهندلی مسول اجرایی مسابقات، مجید افشار مسول ارنج داوران، جعفر سعیدی مسول برگزاری مسابقات، مهدی شکاری امدادگر مسابقات با لوح یادبود نقدیر شد. سپس از حاج نجات آشفته پیشکسوت بسیجی و گوینده بازیها تقدیر شد. که در اقدامی جالب تماشاگران ایستاده او را تشویق کردند.

در مراسم پایانی که با حضور سرهنگ درستکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش، خانواده شهیدان جعفری، احمد حسن‌نژاد رییس اداره ورزش و جوانان برگزار شد ابتدا همانند شب‌های پیشین تندیس یادبود مسابقات به خانواده یکی از شهدا اهدا شد. خانواده شهید محسنی تندیس شب پایانی را دریافت کردند. در ادامه از داوران و تیم‌های شرکت‌کننده تجلیل و تقدیر شد سپس از بازیکنان برتر این مسابقات تقدیر شد تندیس بازیکن اخلاق به امیرحسین کریمی بازیکن تیم شهید بابا حسن جعفری اهدا شد. جایزخ پدیده مسابقات و بازیکن آینده دار به حامد غفاری بازیکن تیم شهید باباحسن جعفری رسید. تندیس بهترین دروازبان را احمدرضا جمالی بازیکن تیم شهید یوسفی دریافت کرد. تندیس آقای گلی به احمدرضا غفاری بازیکن تیم شهید محقق رسید. تندیس بهترین بازیکن. به مجتبی شیرشمسی بازیکن تیم شهید یوسفی اهدا شد و تندیس فنی‌ترین بازیکن را علی شیرشمسی دریافت کرد.

در پایان تیم قهرمان از تونلی که تیم شهید محقق درست کرده بودند پس از دریافت مدال به بالای سکو رفتند و کاپ قهرمانی از سوی برادر شهیدان جعفری به کاپیتان تیم شهید یوسفی تقدیم شد.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top