بستن

از چشم شما ۳۷: به چپ‌چپ یا به راست راست

هفت‌برکه (گریشنا): گاهی هم تابلو‌های راهنمایی و رانندگی به جای راهنمایی، شما را به اشتباه می‌اندازند. می‌گویید نه؟ عکس‌های رضا تقی‌نژاد را از تابلوهای راهنمایی و رانندگی که نرسیده به میدانِ در دست احداثِ ورودی فداغ نصب شده است، ببینید.

تقی‌نژاد در توضیح این عکس‌ها نوشته است: تابلوی اول راهنمایی کرده است که ۳۰۰ متر جلوتر، سمت چپ بسته است و باید به سمت راست حرکت کرد. در حالی که کمی جلوتر، نرسیده به میدان در دست احداث، تابلوی دیگری نصب شده است که راهنمایی می‌کند سمت راست بسته است و باید به سمت چپ رفت. ما هم مانده‌ایم این وسط که به کدام سمت برویم که بالاخره به دشت نخودسیاه نرسیم!

3 نظر

  1. احتمال داره عزیزانی که زحمت تابلو رو کشیدن به سمت ورودی تشریف نمی آوردن داشتن از فداغ خارج میشدن شب هم بوده تابلو به این بزرگی هم تو دست و پاشون بوده ، خواستن زود قضیه نصب رو جمع کنن…، و اما راه حل در این گونه موارد ؛ در این حالت رانندگان عزیزی که قصد عبور از این مناطق رو دارن حتما خودشون و خودروشون رو به چتر إجکت مجهز کنن چرا که در این مناطق احتمال سقوط در دره و قنات و پرت گاه دور از ذهن نیست، البته خیر این هست که حد وسط جاده رو در نظر بگیرن ان شاءالله که به همون خیر هم بگذرند.!!

  2. البته این کامنت مربوط به اینجا نیست.
    چهارمین شماره ی «گراش» را منتشر کرده اید بدون اینکه خبرش را در گریشنا بدهید. برخی تنها راه ارتباطی شان گریشنا است.
    نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top