- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

تغییر رییس اداره مخابرات گراش

هفت برکه (گریشنا): علیرضا حیدرپور جانشین سید احمد مرتضوی در سمت ریاست اداره مخابرات گراش شد

به گزارش زارع روابط عمومی فرمانداری گراش، مراسم تودیع و معارفه رییس اداره مخابرات شهرستان گراش با حضور مشاور مدیر عامل مخابرات استان، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. در این مراسم که در صبح روز دوشنبه ۱۶ اسفند در فرمانداری برگزار شد طی حکمی آقای علیرضا حیدرپور به سمت ریاست مخابرات شهرستان گراش منصوب شدند.

علیرضا حیدرپور، فارغ التحصیل رشته مخابرات است که قبل از ریاست اداره مخابرات شهرستان گراش کارشناس مسئول کنترل نظارت سیستم‌های مخابراتی داراب بوده است. سید احمد مرتضوی به مدت دو سال از ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۳ رییس اداره مخابرات گراش بود.

اصغر فرودی، فرماندار گراش طی سخنانی از تلاش‌های سید احمد مرتضوی مسئول پیشین مخابرات تشکر و قدردانی کرد. فرماندار با اشاره به عرصه تکنولوژی مخابرات در این دوره یکی از ملزومات مسلم در سطح شهرستان را وجود ارتباطات دانست و با اشاره به مشکلات مخابراتی در سطح شهرستان خواستار مساعدت و همکاری مسئولین استانی و تلاش و جدیت مسئولین شهرستانی در جهت رفع مشکلات شهرستان شدند.

در این مراسم احمدرضا همتی مشاور مدیر عامل مخابرات استان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه خدمات مخابراتی آمادگی هرگونه مساعدت و حمایتی در خصوص رفع مشکلات سطح شهرستان را اعلام کرد.

[1]

[2]