- هفت‌برکه | گریشنا - https://7berkeh.ir -

نمایندگان هنرمندان گراش انتخاب شدند

هفت‌برکه (گریشنا): پنج نماینده انجمن‌های هنری شهرستان برای عضویت در شورای سیاستگذاری انجمن‌های استان فارس مشخص شدند.

به گزارش مرتضی زارعی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، به منظور انتخاب نمایندگان انجمن‌های هنری شهرستان در شورای سیاست‌گذاری استان فارس و همچنین شناخت روسای انجمن‌ها، انتخابات انجمن‌های هنرهای نمایشی، تجسمی و موسیقی در فضایی صمیمی برگزار شد.

با تشکیل هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان و با لحاظ شرایط عمومی و اختصاصی رای‌دهندگان و پس از اعلام اسامی کاندیدای هر رشته، طبق آیین‌نامه ارسالی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه انتخابات هر انجمن با دعوت از هنرمندان حائز شرایط در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انجام شد.

مهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، گفت: «هدف از برگزاری انتخابات، واگذاری امور و پیگیری مشکلات و موانع راه به خود هنرمندان و ایجاد هم‌افزایی و استفاده از خرد جمعی هنرمندان و رساندن صدای شهرستان به مرکز استان و تعامل هرچه بیشتر بین هنرمندان و مجموعه این اداره است.»

پس از برگزاری سه انتخابات در تاریخ‌های اعلام شده از طرف استان، علی فخری در انجمن هنرهای نمایشی به عنوان نفر اصلی و محمدعلی شامحمدی به عنوان علی‌البدل اول؛ در انجمن هنرهای تجسمی اسداله آهنی به عنوان نفر اصلی و علی افشار علی‌البدل اول؛ و در انجمن موسیقی با توجه به برابری رای ابوالحسن حسینی و مجید رایگان و توافق بین آن‌ها، ابوالحسن حسینی به عنوان نفر اصلی و مجید رایگان به عنوان علی‌البدل اول؛ در شورای سیاست‌گذاری استان فارس انتخاب شدند.

همچنین طی حکمی از طرف رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، جواد آبافکن به عنوان نماینده این اداره در شورای سیاست‌گذاری انجمن فیلم و عکس و پویانمایی استان فارس منصوب شدند. در انجمن اهل قلم نیز مسعود غفوری به عنوان نماینده انجمن شاعران و نویسندگان گراش به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس معرفی شده است.

[1]

[2]