بستن

جوانان هلال‌احمر با اقتدار از خوان اول گذشتند

هفت‌برکه (گریشنا): تیم فوتبال جوانان هلا‌ل‌احمر با قهرمانی در زیرگروه دهم مسابقات کشوری مقتدرانه به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کرد.

تیم فوتبال جوانان هلال‌احمر با قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر استان فارس به عنوان نماینده استان فارس به مسابقات زیرگروه کشوری راه‌ یافته بود. مرحله نخست بازی‌های زیرگروه کشوری در ده گروه برگزار شد. هلال‌احمر با تیم‌هایی از استان‌های هرمزگان و یزد در گروه دهم حضور داشت و بدون شکست به مرحله بعد صعود کرد.

مسابقات گروه دوم به میزبانی باشگاه شهرداری بندرعباس از ۱۳ اسفندماه در بندرعباس آغاز شد. جوانان هلال‌احمر در نخستین بازی تیم شاهین رودان را با نتیجه سه-صفر شکست داد. علی فخری، محمد غلامی و محسن محمدی از روی نقطه پنالتی سه گل این بازی را زدند.

در بازی دوم جوانان هلا‌ل‌احمر با فولاد یزد به تساوی یک-یک رسیدند. یک روز بعد هلال‌احمر با نتیجه پنج بر یک سالار دیگر نماینده استان یزد را شکست داد. محمد آتشی دو گل، محمد آتشی دو گل و علیرضا احمدی یک گل، در این بازی زدند.

جوانان هلال‌احمر با تساوی ۲-۲ برابر میزبان رقابت‌ها راه خود را برای صعود هموار کردند. محسن محمدی و محمد آتشی گل‌های هلال‌احمر را در این بازی حساس به ثمر رساندند.

۱۵ ساعت بعد از بازی چهارم، صبح چهارشنبه ۱۸ اسفندماه جوانان هلال‌احمر در آخرین بازی خود به مصاف آبفا بندرعباس رفت. محمد آتشی گلزن‌ترین بازیکن هلال‌احمر در این دوره بازی‌ها دو گل این بازی را به ثمر رساند تا هلال‌احمر در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز شود و جشن صعود را در بندرعباس برگزار کند.

تیم جوانان هلال‌احمر با ۱۱ امتیاز، سه برد و دو تساوی و به ثمر رساندن ۱۸ گل و دریافت ۵ گل، صدرنشین گروه دهم رقابت‌های فوتبال زیرگروه جوانان کشور شد.

مرحله دوم زیرگروه کشوری در پنج گروه چهار تیمی برگزار می‌شود به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و تیم‌های برتر مسابقات زیرگروه به لیگ دسته اول جوانان کشور صعود می‌کنند. به گفته قاسم فرسوده مدیر عامل باشگاه هلال‌احمر کشور: «با حمایت مردم و مسئولین به دنبال کسب میزبانی مرحله دوم مسابقات و تلاش برای صعود به لیگ دسته اول هستیم.»

احمد رضا محمودی، امیر اکبری، جواد غفاری، احمدرضا عوض‌زاده، محسن محمدی، مرتضی غیرتمند، سید امیرحسن جهانبانی، ابراهیم کامیاب، رضا سوزنده، على فخرى، سلیم حاجی‌پور، حمیدرضا شمسى، علی‌رضا احمدی، محمدعلی غلامی، حمیدرضا جواهریان، محمد آتشی، محمدعلى کرباسی، یعقوب زمانی، منصور سروش، امیرحسین حسن‌نژاد، سید‌یحیی مجلسی، عباس اسماعیلی بازیکنان هلال‌احمر در این مسابقات بودند که مربیگری جواد آذربادگان به میدان می‌رفتند. سرپرستی جوانان و نوجوانان هلال‌احمر با حجت عابدی است و قاسم فرسوده مدیرعامل باشگاه نیز تیم را همراهی می‌کرد.

جوانان افتخارآمیز هلال‌احمر امروز ۱۸ بهمن ساعت ۵ عصر وارد گراش می‌شود. بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر مراسم استقبال از ورزشکاران روبه‌روی شهرداری گراش برگزار می‌شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. این موفقیت برای مردم گراش است از رییس اداره ورزش که با آمدنش به بندر عباس به ما روحیه دادند ممنون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top