بستن

پرواز بر فراز پیست موتورسواری

هفت‌برکه (گریشنا): موتورسواران سه استان در گراش به پرواز در آمدند.

به گزارش روابط عمومی هیات موتورسواری گراش، سومین دوره مسابقات استانی موتور کراس، یادواره زنده‌یاد حاج علی بیضایی، به همت باشگاه فرهنگی ورزشی بیضایی (مهاجر) گراش و با همراهی هیات موتورسواری گراش، اداره ورزش و جوانان گراش و هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان فارس، روز جمعه ۲۰ اسفندماه در پیست موتورسواری مهاجر شهرستان گراش برگزار شد. در این مسابقات، موتورسواران استان فارس با هم رقابت کردند، و موتورسواران استان‌های هرمزگان و خوزستان به عنوان مهمان در مسابقات حضور داشتند.

این مسابقات در سه کلاس ۲۵۰ سی‌سی و ۴۵۰ سی‌سی و کلاس آزاد موتور کراس برگزار شد. محمد یزدانی، سعید رفیعی و مهندس یوسفی هیات برگزاری و داوران مسابقات بودند. در پایان مسابقات پربیننده، این نتایج به دست آمد:

در کلاس ۲۵۰ سی‌سی، بیژن یوسفی از تیم مهاجر گراش به مقام اول رسید. یوسفی اهل بهبهان و عضو تیم موتورسواری شهرستان گراش است و با این تیم تا پایان سال قرارداد دارد. مقام دوم این کلاس را علی گوشه‌نشین از لامرد کسب کرد، و مقام سوم به وحید عباسی از لامرد رسید.

در کلاس ۴۵۰ سی‌سی، حمیدرضا هوشمند از شیراز در مقام نخست ایستاد. عبدالرحمن اسماعیل‌نژاد خوری از لارستان و محمد زائری از لامرد نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در کلاس آزاد، باز هم این بیژن یوسفی از تیم مهاجر گراش بود که بر سکوی اول ایستاد. مقام دوم را وحید عباسی از لامرد، و مقام سوم را علی گوشه‌نشین از لامرد از آن خود کردند.

در نهایت، در رده‌بندی تیمی، شهرستان شیراز به مقام اول؛ و شهرستان لامرد به مقام دوم رسیدند. شهرستان گراش نیز به مقام سوم بسنده کرد. مقام‌ چهارم نیز به شهرستان لارستان رسید.

عکس‌های هادی افشار از این مسابقات را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top