بستن

اصغر شکاری رییس هلال‌ احمر اوز شد

هفت‌برکه (گریشنا): اصغر شکاری، مسئول امداد و نجات هلال‌ احمر گراش، به عنوان سرپرست جمعیت هلال‌ احمر اوز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، مراسم تودیع و معارفه رییس جمعیت هلال‌ احمر اوز ۲۲ اسفندماه در شیراز برگزار شد. با انتصاب حمیدرضا رشیدی گل‌روئه به سمت رییس جمعیت هلال‌ احمر لارستان، اصغر شکاری جانشین او در هلال‌ احمر اوز شد.

اصفر شکاری ۵۵ساله و دارای مدرک کارشناسی امداد و سوانح و عملیات امداد و نجات است. شکاری دارای ۲۶ سال و نیم سابقه خدمت است. او ده سال در بیمارستان گراش حضور داشت و از ۱۶ سال پیش در هلال‌ احمر گراش خدمت می‌کند. در سال‌های اخیر، شکاری در پست مسئول عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر گراش در خط مقدم امدادرسانی در حوادث و سوانح قرار داشت.

شکاری در زلزله بم ۷ بار به این منطقه زلزله‌زده سفر کرد که شش بار آن در سمت مسئول پشتیبانی و یک بار در پست سرپرست استان فارس در ستاد هفت بم بود. در زلزله‌های سال‌های اخیر استان فارس، از جمله زلزله امسال خنج، شکاری حضور فعال داشت. در آخرین مورد، شکاری به همراه مدیر عامل جمعیت هلال احمر و ده تن از پرسنل این جمعیت در درمانگاه نجف به عنوان نجات‌گر حضور داشت.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

12 نظر

    1. سلام
      ولی من خیلی ناراحتم اخه چرا مهره های فعال گراشو حذف میکنن دلسوزاش پراکنه میکنن
      اقای مهرابی ریاست اداره راه
      اقا شکاری مسول امدادگران هلال احمر
      اقا حیدری ریس منابع طبیعی
      جای تفکر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  1. تبریک میگم به آقای شکاری عزیز
    لیاقتش بیشتر از اینهاست
    هر کی توی هلال احمر گراش بمونه پس رفت میکنه هرچی آدم دورتر بشه پیشرفتهاش هم بیشتر میشه

  2. عرض تبریک به همکار گرامی جناب آقای شکاری
    بدینوسیله انتصاب شایسته شما را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر اوز را به شما وخانواده محترمتان تبریک عرض مینمایم امیدوارم در این سمت وتمام مراحل زندگی موفق باشید.

  3. آقای شکاری
    نوید مسرت بخش انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان سرپرست هلال احمر اوز که بیانگر تعهد، لیاقت، کارآمدی در خدمات صادقانه به مردم است. چندین بار افتخار همراهی شما در سیل و زلزله مناطق مختلف را داشتم و درسهای بزرگی را از شما آموختم. این انتصاب را به شما و مجموعه هلال احمر تبریک و تهنیت عرض می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top