بستن

هیات اجرایی انتخابات مشخص شد

هفت‌برکه (گریشنا): هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گراش، بخش مرکزی و بخش ارد انتخاب شدند.

به گزارش هفت‌برکه، در جلسه‌ای که به دعوت فرمانداری شهرستان گراش روز جمعه ۲۷ اسفند ساعت ۱۹ در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، از ۳۰ نفر دعوت‌شده، جمعی ۲۸نفره از معتمدین شهر حضور یافتند تا هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را از میان خود انتخاب کنند. در این جلسه، اعضای هیات نظارت بر انتخابات بر جریان رای‌گیری نظارت کردند. از میان این ۲۸ نفر، باید با رای‌گیری مخفی و با رای اکثریت نسبی، ۸ نفر به عنوان معتمدین هیات اجرایی انتخابات، و ۵ نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب می‌شدند.

در نهایت و پس از شمارش آرا، احمد نوروزی، علی‌اکبر فانی، جعفر رسولی‌نژاد، محمدرضا ایزدی، رحمت مهیایی، علی محمدی، ابوالحسن جهانسوزی و امان‌الله وقارفرد به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخاب شدند. زین‌العابدین خواجه‌زاده، قاسم‌علی وقارفرد، عزیز نوبهار، محمداسماعیل اسماعیل‌نژاد و میرزا اکبری نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیات اجرایی انتخاب شدند.

اصغر فرودی، فرماندار گراش و رییس هیات نظارت انتخابات، در این جلسه با بیان این که انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است، اظهار داشت: «شرکت در انتخابات موجب حفظ وحدت و انسجام داخلی و زمینه نا امیدی دشمنان اسلام را فراهم می‌کند. فراهم کردن بستر حضور حداکثری مردم و تامین امنیت و سلامت بر انتخابات از برجسته‌ترین وظایف دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات است. اخلاق‌مداری، رعایت اصل بی‌طرفی و توجه به قانون، از مولفه‌های لازم برای برگزاری سالم انتخابات است که اعضای هیات اجرایی باید به آن توجه کنند.» فرودی مهم‌ترین دست‌آورد نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاکمیت مردم بر سرنوشت خود عنوان کرد و افزود: «مردم با حضور آگاهانه  حداکثری خود در انتخابات نشان می‌دهند که در استمرار نظام اسلامی نقشی بی‌بدیل دارند.»

اعضای هیات اجرایی بخش مرکزی انتخاب شدند

به گزارش دفتر فرمانداری گراش، در مهلت مقرر، جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات بخش مرکزی به ریاست فضلی، بخشدار مرکزی، و با حضور معتمدین روستاهای تابعه این بخش در سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

نعمت‌الله خرم، علی‌اکبر باقری، محمود جوکار، داریوش سپاده، حشمت‌الله بازیار، علی حسین‌پور و شعبان تقی‌نژاد به ترتیب با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی و محمد قادری، احسان پناهی، عباس زمانی، هدایت شکرپاره و موسی شفیعی به عنوان اعضای علی‌البدل هیات اجرایی انتخابات بخش مرکزی انتخاب شدند.

 

9 نظر

  1. میشه بپرسم ملاک انتخاب معتمدین شهر چی هست..مثلا […] رو چه کسی انتخاب کرده..ما که این همه وقت با ایشون سر وکله داشتیم هیچی از ایشون ندیدیم..حکایت این معتمدین البته بعضیهاشون واقعا محترمند و منظور من اونا نیست حکایت کارگروه انتخاباته..جوانهای با استعداد جاشون کجاست بین این گروه..حنای این جمع پولدار که درایتشون فقط به درد خودشون میخوره دیگه واسه ما جوونهای شهر که هیچ جا حساب نمیایم رنگ نداره..گریشنا لطفا کامل درج کن…

    گریشنا : در کامنت‌ها جایی که حاوی اتهام است از لجاظ حقوقی نمی‌توانیم اسامی افراد را درج کنیم.

  2. بله حرف درستی است بایدازجوانان هم درکناربزرگان استفاده کردچون شهرما شهرجوانی است وجوانان حق دارنددرمسایل شهرمشارکت داشته باشند تاکی بایدعده ای معدودهمیشه درشهردرهمه مسایل باشندولی به جوانان بها ندادهمین جوانان هستندکه اینده شهررامیسازند

  3. لطفا یک بار نظر سنجی اینترنتی بذارین ببینین ایا مردم این دوستان که خودشون رو به عنوان معتمد میدونن قبول دارن یا نه..الان دیگه عصر کامپیوتر و اینترنته و خیلی کارها راحت شده..بنده به شخصه نه این گروه رو قبول دارم و نه میتونم تصمیماتشون رو بپذیرم..

  4. با سلام و احترام
    بنده با توجه به انتخاب سلیقه ای و سنتی معتمدین ک هیچکدامشون از اطلاعات روز جامعه اگاه نیستن ترجیح میدم حداقل حداقل حداقل در انتخابات این شهر شرکت نکنم.

    فکر کنم مردم خودشون باید دست به کار بشن چون امیدی به مسوولین نیست برای پایان دادن به این حرکات و تصمیماتی ک فقط هم در گراش میبینیم….

    1. حالا جوانان تحصیل کرده بکنار…..
      حداقل معتمدین بدرستی انتخاب بشن…
      میگن این هشت نفر انتخاب شدن از اون بیست هشت نفر خب یکی توضیح بده ببینم اون بیست و هشت نفر چطور انتخاب شدن…؟؟؟؟؟؟

  5. هیت اجرای لار اعضاش نسبت به اعضا گراش خیلی با سوادترن .
    بخاطر همین تو بیشتر زمینه ها از اوکثر شهرستان ها موفق ترن . اخه اگه از نیروهای جوان استفاده نمیکنن لااقل اونای که هستن سطح سوادشون بالا و با تجربه هستن .
    خودمون نه سوادشو داریم نه تجربه دلیلش رو نمیدونم.
    لاریا تو اکثر جاها گزینه قدرتمندی دارن و صاحب نظر هستن .

  6. خودکامگی وخودببنی تاکی چرابعضی ها چشم دیدن جوانها رادرپستهای شهرراندارند چراهمیشه عده ای به خاطرپارتی ومال وثروت بیایندجای جوانان تحصیلکرده رابگیرند چرااخه عده ای جوان تحصیلکرده فقط وفقط به خاطراینکه پارتی ندارند وازقشرضعیف شهرهستند بایدکناربایستند اخرتاکی کاسه صبرمان لبریزشده چراکسی کاری نمیکند تاکی مردم این شهربایدچوب ندانم کاری فقط عده محدودی رابخورند کسانی که نه تحصیلات عالی دارندونه درایت کافی بس است دیگرمردم راچی فرض کردیدچراهمیشه فقط عده ای محدوددرهمه مسایل کلان وخوردشهربایدباشند وجوانان تحصیلکرده ومتخصص دربیرون گودباشند به خداظلم درحق مردم شهروجوانان شهراست مسولیین به خودایید امام جمعه محترم شجاع باشیدوازقشرجوان وتحصیلکرده حمایت کنیدشایدفرجی شدومن الله توفیق شهروندی دلسوزبرای شهرش ازدبی

  7. باسلام
    شما که منتقدید ایا با این افراد اشنا هستید در مورد هییت اجراییکه من میشناسمشون اقای سباده دارای مدرک دکتراهستند
    اقایان بازیار و خرم لیسانس عمران واقای جوکار و باقری هم دارای مدرک کالیسانس هستند دو تای دیکه رو نمیشناسم
    افراد ذکر شده هم کلا بین بیست و هشت تا نهایت سیو هفت هشت سال دارند
    بس خواهشا زود قضاوت نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top