- هفت‌برکه | گریشنا - https://7berkeh.ir -

هیات اجرایی انتخابات مشخص شد

هفت‌برکه (گریشنا): هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گراش، بخش مرکزی و بخش ارد انتخاب شدند.

به گزارش هفت‌برکه، در جلسه‌ای که به دعوت فرمانداری شهرستان گراش روز جمعه ۲۷ اسفند ساعت ۱۹ در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، از ۳۰ نفر دعوت‌شده، جمعی ۲۸نفره از معتمدین شهر حضور یافتند تا هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را از میان خود انتخاب کنند. در این جلسه، اعضای هیات نظارت بر انتخابات بر جریان رای‌گیری نظارت کردند. از میان این ۲۸ نفر، باید با رای‌گیری مخفی و با رای اکثریت نسبی، ۸ نفر به عنوان معتمدین هیات اجرایی انتخابات، و ۵ نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب می‌شدند.

در نهایت و پس از شمارش آرا، احمد نوروزی، علی‌اکبر فانی، جعفر رسولی‌نژاد، محمدرضا ایزدی، رحمت مهیایی، علی محمدی، ابوالحسن جهانسوزی و امان‌الله وقارفرد به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخاب شدند. زین‌العابدین خواجه‌زاده، قاسم‌علی وقارفرد، عزیز نوبهار، محمداسماعیل اسماعیل‌نژاد و میرزا اکبری نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیات اجرایی انتخاب شدند.

اصغر فرودی، فرماندار گراش و رییس هیات نظارت انتخابات، در این جلسه با بیان این که انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است، اظهار داشت: «شرکت در انتخابات موجب حفظ وحدت و انسجام داخلی و زمینه نا امیدی دشمنان اسلام را فراهم می‌کند. فراهم کردن بستر حضور حداکثری مردم و تامین امنیت و سلامت بر انتخابات از برجسته‌ترین وظایف دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات است. اخلاق‌مداری، رعایت اصل بی‌طرفی و توجه به قانون، از مولفه‌های لازم برای برگزاری سالم انتخابات است که اعضای هیات اجرایی باید به آن توجه کنند.» فرودی مهم‌ترین دست‌آورد نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاکمیت مردم بر سرنوشت خود عنوان کرد و افزود: «مردم با حضور آگاهانه  حداکثری خود در انتخابات نشان می‌دهند که در استمرار نظام اسلامی نقشی بی‌بدیل دارند.»

اعضای هیات اجرایی بخش مرکزی انتخاب شدند

به گزارش دفتر فرمانداری گراش، در مهلت مقرر، جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات بخش مرکزی به ریاست فضلی، بخشدار مرکزی، و با حضور معتمدین روستاهای تابعه این بخش در سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

نعمت‌الله خرم، علی‌اکبر باقری، محمود جوکار، داریوش سپاده، حشمت‌الله بازیار، علی حسین‌پور و شعبان تقی‌نژاد به ترتیب با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی و محمد قادری، احسان پناهی، عباس زمانی، هدایت شکرپاره و موسی شفیعی به عنوان اعضای علی‌البدل هیات اجرایی انتخابات بخش مرکزی انتخاب شدند.

 

[1]